Ik voel me vandaag niet top vandaag is de verjaardag van mijn overleden opa (2006) en dan krijg je precies vandaag te horen dat je beste maat na een jaar ziekenhuis en revalidatie toch is overleden dat hij moge rusten in vrede mijn opa was 60 toen hijnoverleed en mijn maat 48 Veel te jong waarom ik dit neerzet weet ik niet misschien gewoon mijn ei kwijt
Sterkte! Een dierbare verliezen doet zeer. Maar iemand is pas echt dood zodra er niet meer aan hem/ haar gedacht wordt
Gecondoleerd en sterkte. Het is nooit leuk om definitief afscheid te nemen. Des te mooier worden de herinneringen aan de persoon.
Dank je welndames .. Ik heb vanacht rot geslapen ... Alle herrineringen dwalen door mijn hoofd ... Zucht dit is moeilijk
Wat verdrietig dat je maat is overleden. Ik wil je heel veel sterkte wensen, zeker nu je ook aan je overleden opa moet denken. Gecondoleerd.
Dank je wel dames Ik heb ook echt wel gehuild ik mis hem verschrikkelijk .. Ik kan het ergens nog niet geloven
gecondoleerd en heel veel sterkte, het is niet niets om te horen en dat op een dag dat je je al zo rot voeld.