Ik heb er al jaren 1 van Samsung. Ik vind hem top, ik gebruik de droger zelden, hang meestal alles op. Alleen in de winter als ik te lui ben om de sokken enzo op te hangen, of voor als iets snel droog moet gaat hij aan. Dus voor incidenteel gebruik is het ideaal. Wil je hem dagelijks gebruiken zou ik inderdaad 2 losse apparaten kopen.
Ik ben voor! Vooral het progamma wassen gevolgd door direct drogen vind ik idiaal! Wel even een tip, koop er geen van samsung. Prima telefoons, vreselijk witgoed. Ik wist het niet toen we hem kochten, later wel eea over gelezen. Nik hopte dat het niet waar was, maar nu is ie vorige week na 4 jr al stuk gegaan. Wij hebben nu een whirlpool trouwens.
https://www.coolblue.nl/product/834966/whirlpool-fwdd1071681wseu-10-7-kg.html?cmt=c_a%2Ccid_8859921506%2Caid_92962222007%2Ctid_pla-337160182467%2Cgn_g%2Cd_m&gclid=Cj0KCQiAhs79BRD0ARIsAC6XpaVRC2eVOP3AnXw3VrodZEvQX3ewJ-Ghfx3gWf3fLrm7FvPKWlxsrSQaAgH3EALw_wcB
Top heel erg bedankt voor de tips. Ik twijfel toch weer door alle verhalen. Wel heel lekker als je sokken/ondergoed/handdoeken etc. Niet meer hoeft op te hangen. Scheelt wel heel erg in ons kleine huisje.
Ik had in mijn studenten studio een combi, vond het ideaal. Ligt denk ik enorm aan je voors en tegens, wat zwaarder weegt is voor iedereen anders. Viel mij wel op dat na het drogen wat meer gekreukt eruit kwam dan bij de droger die we nu los hebben. Verder prima. Ik had er 1 van Indesit. Ik ben wel benieuwd hoe de combi bij jou nu bevalt!