Zijn dit voorweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door noa2, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hebben jullie ervaring met voorweeen? Ik heb het bij de eerste totaal niet gehad, vliezen braken spontaan en direct een weeënstorm!

Nu al de hele avond rugweeen, die zo om de 5-10 min komen.... Duren gemiddeld 50 sec tot 1,5 min. De app zegt al steeds: VK bellen, maar ik twijfel. Ze nemen niet toe wat betreft heftigheid.

Ik loop bij de gyn, dus als ik bel zal ik ook meteen moeten komen... We zitten alleen met oppas voor mijn zoontje, dus wil ook niet voor elke "krampje" bellen.

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Neem een warme douche, blijft het aanhouden toch bellen hoor!
    En beter nu nog je zoontje naar een oppas brengen dan om 4 uur vannacht.

3. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op bed gaan liggen met een warme kruik en het na dik een uur afgezakt! Bleef wel om de zoveel minuten weeën houden maar de sterkte nam af. Pffff spannend allemaal hihi.

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ik ben ook al een aantal weken met voorwerk bezig. De tip van mijn vk was:

Ga lekker onder de douche staan:
    1. Nemen de weeën af dan zijn het voorweeën en bespaar je je energie door het te laten stoppen met de warme douche.
    2. Nemen de weeën toe, dan zijn het ontsluitingsweeën en zorgt de warme douche ervoor dat het sneller en ontspannender gaat.

Het kan overigens nog weken zo doorgaan hoor. Ik begon ook met week 36 met voorwerk.;)

5. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Imo, dankjewel voor je tips! Ik ben in het begin van de avond in bad gaan liggen in de hoop dat het zou afzakken, maar dat deed niks. Hele avond bleef het aanhouden. Heb tot een uurtje of 3 vannacht (voor)weeën gehad en daarna werden ze minder sterk. Vermoedelijk toch voorweeen dan.... Ik herken dit echt helemaal niet van mijn vorige zwangerschap!
    Ben ook bang dat ik wederom rugweeen ga krijgen, gisteren en vannacht dus ook gehad 😔.
    Dinsdag gaan ze toucheren, ben heel benieuwd of er wat gebeurd is! En of het vandaag nog rustig blijft!

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff het blijft maar rommelen..... Continue lage rugpijn en heel veel harde buiken.... Zwaar vermoeiend! Heb ook veel slijmverlies. Hoop niet dat het nog lang gaat duren, ben op.....

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja vervelend is het hé!? Ik heb er ook flink last van, vorige week daardoor opgenomen omdat ze dachten dat de bevalling begonnen was, ontsluiting regelmatig weeën. Ik moest meteen op bed gaan liggen en toen is het gelukkig afgezakt. Als ik nu maar iets doe komen ze meteen weer..

Ik ben benieuwd wat ze morgen bij jou zeggen!

8. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hè wat vervelend noa. Hopelijk zet het door nu.

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misslisa, pffff bij jou ook al? 😔 Vermoeidend he!! Hopelijk zet het nu dan snel echt een keer door!!
    Ben ook zo benieuwd, hoop dat ze kunnen strippen!!

Essie, dankjewel ik hoop het ook!!

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ik heb dit ook wel een aantal dagen achter elkaar gehad...alleen zakte ze iedere keer na een paar uur toch weer af. Nu al bijna een week weer rustig hier.
    Hopelijk zet het toch bij je door noa2.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    En hoe was het? ik hoop dat ze je hebben kunnen helpen met strippen oid.

Hier vanmorgen ook bij de gyn geweest, ondanks dat ze vorige week zeiden dat ik 2 cm ontsluiting heb was mijn baarmoederhals nog wel 4 cm.. kan ik dan wel ontsluiting hebben vraag ik me nu ineens af:):)
    Ondertussen gaat het hier ook maar door:(

12. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag geweest en niet gestript.... Maar...... Ze gaan mij donderdag inleiden ivm de zwangerschapsdiabetes, dus we hoeven niet lang meer te wachten!!! :D

Imo, zet het bij jou al door?

Misslisa, dat klinkt wel heel tegenstrijdig inderdaad!! Wat moet dat frustrerend zijn..... Sterkte!!

13. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Nee, helaas nog niet noa2:(. Ik heb gisteren wel flink veel gerommel gehad, maar helaas onvoldoende om het om te zetten in echte weeën.

Wat ontzettend fijn dat jij nu een datum hebt. Het duurt nu niet meer lang voordat jij je kleine in je armen hebt.

14. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat ontzettend balen zeg.... Zo frustrerend he!! Op een gegeven moment heb je echt zoiets van: kom nou maar he!! Duim echt voor je dat het snel door gaat zetten!

Ja super fijn, ook wel gek hoor. Hoop dat de kleine het goed gaat doen!

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je nu een datum heb!! Gaan ze meteen je vliezen breken?

Balen imo dat het bij jou ook zo blijft rommelen.. hopelijk komt je kleintje snel.

Hier hoop ik de kleine juist nog even binnen te houden, hij is nog best klein. Maar sinds gisteren weer constant pijnlijke harde buiken, ben al een paar keer gaan douche maar helpt niks..nu ook mega misselijk:(

Deel Deze Pagina