Nooit gedacht maar op zondag 13 oktober ga ik met dochter naar K3 in Amsterdam.. hihi.. ik vind het zo leuk.. ik weet gewoon zeker dat ze het zo geweldig vindt! 15 jaar K3...da's al bijna een generatie! Schofterig trouwens wat ze durven vragen voor die kaartjes op van die doorverkoopsites. Gelukkig gewoon via de officiële kanalen nog kaartjes kunnen krijgen.
Wat leuk dat je gaat! Belachelijk he, de hoge prijzen op doorverkoopsites.... Het duurt nog ff, maar ik wens je alvast veel plezier met je dochter
wij gaan in maart, voor de 2e keer. Vorig jaar in Ahoy geweest en ik heb mijn meisje nog nooit ergens zo van zien genieten. Al kostte die kaarten ene miljoen, ik heb het er voor over. Ze stond van begin tot eind uit volle borst te zingen en te dansen. Heb er helemaal zin in!
Oh zo leuk! 9 Jaar geleden ben ik met min oudste dochter geweest, zo genieten! Ik kan niet wachten totdat ik er met mijn jongste heen kan, die is sinds kort ook helemaal weg van K3. Vroeger hoorde ik de hele dag alle kleuren van de regenboog en nu Handjes draaien! Heel veel plezier!!
Haha leuk! Wij gaan ook eind oktober, in groningen. Lijkt me een hele belevenis.. allemaal hysterische kinderen en moeders.. Hou eigenlijk helemaal niet van die gekte maar mijn dochter gaat het denk ik erg leuk vinden
Ja hier gaan we ook in mei naar Eindhoven! Ben benieuwd wat Lynn ervan zal gaan vinden haha. Ze danst nu al mee op de muziek dus dat moet dan helemaal goed gaan komen denk ik zo haha.
Voor de dames die al geweest zijn: Spelen ze veel oude nummers? Idd even voor het oefenen van te voren.. Denk dat we de nieuwe cd ook maar aanschaffen
Ook hier gaan we in oktober naar Amsterdam. Weet nu al dat mijn dochter het geweldig vindt. Ben ook wel benieuwd welke nummers ze spelen. Vast de nummers van MamaSé en de nieuwe cd.
Wij gaan in maart, naar zwolle! We gaan er ook echt een familie uitje van maken, dus met z'n 4en! Heb er echt heel veel zin in, de oudste kijkt er zo naar uit !
Hier ook kaartjes voor het concert in Eindhoven in mei! Maar denk dat papa met dochterlief gaat. Ik ben 9 april uitgerekend dus blijf waarschijnlijk liever thuis met beeb.
In Ahoy waren het vooral de nieuwe nummers van de CD EYO! en een paar oude nummers, waaronder 'wanneer zie ik jou terug' en 'Oma's aan de top'
1e rang, droomstoelen waren al uitverkocht de dag dat het bekend werd Wij gaan met met mijn moeder, zus en nichtje
Zit te kijken voor kaartjes, kom in hmh op balkonplaatsen uit, 2e rang.. Of reguliere 2e rang. Wat zou beter zijn? Of 2 losse stoelen? Ze staat toch wel in het pad
HMH is niet heel groot. Ze hebben een zaal, met achterin een tribune langs de zijkanten een balkon. Weet niet wat ze onder rang 2 balkon verstaan. Denk dat regulier rang 2 achterin de zaal is. Tm rij 15 is rang 1.