Goedemiddag meiden, Heeft iemand hier ervaring met de site 123trakteer.com? Ik heb daar een bestelling gedaan voor mijn dochters verjaardag maar levering begint nu wel lang te duren..... Proberen te bellen maar geen contact te krijgen, steeds melding dat er iets mis is gegaan:x Toen ik het bestelde heb ik haar gesproken, was allemaal geen probleem. Maar nu weet ik het niet zo zeker meer..... Wie helpt?
Wanneer heb je besteld? Aan de rechterkant staat duidelijk dat je rekening moet houden met een leertijd van 14 dagen. Er staat een adres en mobiel nummer en kvk nummer In dat opzicht lijkt het betrouwbaar. Maar d'r site is mega lelijk. Ik krijg op elke pagina een foutmelding en kan helemaal geen producten vinden. Het lijkt wel of alles offline is gehaald. Dat baart me een beetje zorgen. bel morgen anders even anoniem of mail via een ander e-mail adres met een grote bestelling. Kijken of ze dan wel reageert
Op haar fb staat dat ze met 123trakteer gaat stoppen. Misschien daar idd jouw vraag stellen als je fb hebt.
Zag het uiteindelijk via haar fb pagina staan na de hele dag proberen te bellen en te mailen zonder reactie:x Het vervelende vind ik dat er nergens te vinden is of lopende bestellingen nog worden afgehandeld, maar zal wel niet.... Had de concurrent toevallig geprobeerd te bellen, en zei vertelde dat deze dame vooral haar aan het naapen was met alles?? Nu dus maar gauw een andere traktatie verzonnen, erg jammer maar is niet anders. Bedankt in elk geval voor het meekijken en zoeken dames!
Nou breekt mijn klomp..... Gisteren op het werk zag ik dat ik een mailtje had gekregen van haar.... Mijn bestelling was compleet. Dacht... Zal wel zien of het nog binnenkomt, op tijd zal het niet zijn want vrijdag is het trakteren. En wat lag er vanmorgen bij de post? Mijn bestelling.... Dus toch op tijd en toch niet helemaal opgelicht Dochter blij want zij mag woezel en pip trakteren morgen ipv zelfgeknutselde hoesjes die toch mislukt zijn. Mama blij dat ze niet opgelicht is maar een beetje teleurgesteld dat ze nu voor niks heeft zitten knutselen vanmorgen.....
Pff gelukkig! Gelukkig voor je kindje maar voor jou extra balen, kan je 2 x druk zijn. Maar wel leuk dat t nog kwam, slecht die communicatie