Hey dames, Komt het wel eens voor dat ovulatietesten van de action niet hun werk doen? Vorige maand heb ik rond mijn eisprong getest, aan mijn lichaam merkte ik diverse symptomen. Ik wou graag bevestiging van de test maar daar kwam maar een heel licht streepje. Mijn cyclus duurde vorige maand 27 dagen, gister zat ik op dag 13 van mijn nieuwe cyclus tevens merkte ik al wat cervixslijm op. Verder begon ik gister wat te bloeden, het was een heel klein beetje en inmiddels alweer gestopt. Gister wederom een test gedaan voor bevestiging maar weer een heel licht streepje, dit was de 5e test en allemaal zijn ze zo licht geworden. Vorig jaar heb ik ook action testjes gebruikt maar daar kwamen de strepen toch altijd wel wat duidelijker op. Iemand die dit kent?
Nee geen ervaring mee ik gebruik ze ook en doen goed hun werk wel heb ik hele korte piek dus rond de tijd dat mijn ei moet komen test ik wel zo'n 3 a 4 x op een dag anders mis ik hem als ik positieve test heb is hij ook zo met 2 a 3 uurtjes weer wit
Dat is goed om te horen! Ik heb ze zelf nog nooit zo licht gehad, teste voorheen elke dag en dan liepen ze langzaam op tot een dikke knaller daarna liep het ook geleidelijk af. Moet ook zeggen dat ik nooit zo'n bloeding als gister heb gehad.