5,5 maand geleden bevallen en nog steeds rugpijn!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mamia, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben al bijna 5,5 maand geleden bevallen van onze dochtertje. Tijdens mijn zwangerschap had ik veel last van rugpijn (vooral de eerste en de laatste trimester), maar ben er nog steeds niet van af! :(

Elke keer als ik me wat inspan, heb ik er weer last van. Tijdens het slapen, doet het ook zeer, vooral mijn onderrug. Het straalt door tot in mijn rechterzij/lies en dat straalt weer door in mijn been tot aan mijn knie!

Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit vanzelf over of toch nog een keer de ha bellen?

Een maand na mijn bevalling ben ik met mijn klachten naar de ha gegaan, maar hij vond dat normaal...

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.993
    113
    Ik zou eens langs een fysiotherapeut gaan, hoef je niet voor langs de ha, kan gewoon zonder verwijzing.

Kan best zijn dat er een werveltje niet goed zit. Door je zwangerschap wordt alles weker en schuift de boel gemakkelijker van z'n plek.
    De fysio kan dit recht zetten en oefeningen geven om de boel los en soepel te houden.

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echt waar? Wist ik niet! Bedankt voor je reactie :)
    Dan ga ik eens op zoek een fysio hier in de buurt!

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Of een osteopaat!
    Die behandelen meer dan alleen spieren en gewrichten. En kun je ook zonder verwijzing heen.

5. Humava

Humava Niet meer actief

Het kan ook je bekken zijn. Ik heb ook naderhand veel bekkenproblemen gekregen. Ik loop nu bij een speciale bekkentherapeut die masseerd me elke week en ik heb oefeningen. Dat begint nu gelukkig te werken.

Deel Deze Pagina