Sinds een paar dagen heb ik steeds meer tintelingen en doof gevoel in handen, vingers. 1 keer zelfs in slaapgevallen in een ongemakkelijke positie en deed daarna lang pijn om steeds mijn vingers dicht te knijpen. Kan dit begin zijn van carpaal tunnel syndroom? Heb nog wel kracht etc in handen en vingers...
Ja dat kan best. Kan volgens mij ook komen door wat vocht. Ik heb er nu ook weer last van (en van vocht). Het is gelukkig nog niet hinderlijk. Het kan helpen om met slapen een brace te dragen. Zelf nooit gedaan.
Heel vervelend, maar daar lijkt het inderdaad op! ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gehad en is echt heel irritant geweest. Voor in de nacht Ik zou snel op zoek gaan naar een brace! Succes ermee!
Ik heb daar ook last van...draag nu snachts om beide polsen een Brace, klachten gaan niet weg maar worden ook niet erger...als ik een nacht zonder slaap dan heb ik aanzienlijk meer pijn.
Heel vervelend, klinkt idd als carpaal tunnel syndroom. Heb je ook last van vocht? Had er mijn 1e zwangerschap heel erg veel last van.
Ben bij ha geweest en is ontsteking aan de zenuw. Als het de pink en ringvinger betreft is het nooit carpaal tunnel syndroom Dus rust houden....
Wat grappig. Nou ja, grappig... Ik heb dus ook opeens last van tintelende (en soms gevoelloze) vingers. Met name bij het paardrijden, wat inhoudt dat ik veel met gesloten handen zit. Maar dat kan dus vocht zijn. Nooit geweten!
Hier de laatste tijd ook last van tintelende handen/vingers maar het doet niet pijn. Mijn vk vroeg er laatst naar of ik dat wel eens had dus schijnt een bekende kwaal te zijn? Ze adviseerde mij als ik er meer last van kreeg, een polsbeschermer (van skeelers oid) om te doen als ik ga slapen.
Ik heb er ook last van! Heel vervelend, vooral 's nachts. Nu ik gedurende de nacht een halve liter water drink, is het wel iets beter.