Hoi allemaal, Ben nieuwsgierig naar wat jullie allemaal bij de Prenatal hebben geshopt tijdens de Mama Mazzel dagen. Ik ben vanochtend geweest heb het volgende gekocht: Stokke stoel New-born set Extra textiel erbij Babybjorn wipstoel Nijntje knuffel Nijntje muziekmobiel Scheelde in totaal 100, best veel. En jullie
Helemaal niets, bij Prenatal dan . Ik heb via internet een tripp trapp besteld bij babypark. Die gingen mee met de prijs en hadden meer kleurtjes te kiezen. Samen met een Nijntje knuffel zijn deze gratis thuisbezorgd. Scheelde weer een rit naar de winkel ook!
Dekens, hoeslakens en lajens voor wieg en ledikant, waskussen met hoezen, luieremmer, boxkleed, heel veel kleertjes en rompers voor beeb, twee shirts en twee leggings voor mezelf, nagelschaartje, flessen, hydrofielluiers, washandjes en spuugdoekjes en twee knuffels. In totaal bijna 400 euri, en bijna 100 euro korting.
Niks.... Ga graag kijken, ideeen opdoen en dan kopen in goedkopere winkels Vind prenatal gewoon duur, ook met korting.
Ik heb vooraf vergeleken, op de stokke na (die is overal in de aanbieding voor dezelfde prijs), waren de prijzen zonder korting gelijk aan andere grote babyspeciaalzaken.
Niks. (Ja, ik heb de blije doos opgehaald...) Ik heb de prijzen vergeleken en uiteindelijk een heleboel bij Hema en Babydump gehaald. Die waren nog steeds aanzienlijk goedkoper!
Boxkleed Nijntje, wieglakentje, bedzeiltje voor ledikantje, waskussenhoes, hoeslakentjes, wiegdekentje Nijntje, slaapzakje en 28 stuks kleding (zowel pakjes, als boxpakjes, als losse stuks als shirts en broekjes). Oh ja, en een magnetronsterilisatie set van hun eigen merk; was 17.95 nu dus 12.95. Heb sommige dingen expres niet meegenomen al was dat wel de bedoeling: thermobadje is bij Babydump alsnog goedkoper. Hier kostte alleen het bad al 55 euro, daar moest dan nog standaard bij. Bij Babydump was de complete set 89,00. Daar zaten nog wat extra's bij als borstel kammetje en waskussen. En ook daar is tot 1 april 20 % korting. Ook wilde ik voedingskussenhoezen meenemen; die waren daar gewoon 15e!!! Bij de Hema 9.95. En daar heb ik nog een cadeaubon van. Hmmm, oh ja, wilde nog kijken voor knuffels en wat speelgoed (mobiel, speeltjes voor in de box, enz) maar kon niets leuks vinden. Ben wel errug tevreden over de kleertjes! Zo snoezig allemaal! En veel keus in alle maten! xxx
Heb ook eens zitten vergelijken maar de prenatal is met de korting nog een stuk duurder als de baby dump en dan heb je exact dezelfde artikelen. Tot hoe lang heeft babydump de korting ook tot 1 april of langer?
In de mail die ik kreeg waarin stond dat het allemaal 20% korting was, stond tot 1 april. Maarrrrr, het is bij Babydump vind ik altijd weer een verassing als je afrekent: Laatst hadden we twee autostoeltjes en de electrische kolf van Avent daar gekocht, en kregen 20% korting op de kolf en 10% en nog eens 20% op de stoeltjes! Haha waren we erg blij mee! Geen van de kortingen stonden aangegeven (bij het schap igg, misschien wel in de folder?) xxx
Ik heb n familyfix gekocht; scheelde 27. Had nog veel VVV-bonnen, dus heb uiteindelijk maar 25 zelf bij hoeven leggen.
Ben naar Babydump gegaan, die weten tenminste waar ze het over hebben. Daarnaast garanderen zij de laagste oprijs. Ik heb zelfs een Nijntje nachtlampje nog goedkoper gekregen Verder alles voor dezelfde prijs (oke, behalve schoentjes, maar die verkoopt Babydump niet! )
Wij hebben vanavond toch maar een TripTrap stoel gekocht met de babyset en een kussentje. We waren al een tijdje aan het twijfelen om er een te kopen, maar nu scheelde het best veel in prijs, dus toch maar gedaan.
met name een berg "saai" textiel, veel dingen (waskussen en hoezen, kruik, lakentjes/dekentjes, hydrofiele etc) waren met de korting toch net goedkoper dan de hema aan de overkant
We hebben het netjes gehouden : voor 55e aan kleertjes gekocht en nog wat textiel zoals monddoekjes en washandjes. Straks gaan we bij babydump los