Wij hebben vanavond de eerste echo van dit kleintje. Ik vind het zo spannend! Ik hoop zo dat alles goed is! Wat kan wachten lang duren hé...Nog meer meiden vandaag/deze week eerste echo?
Leuk joh! Echo's zijn echt het allerleukste Heb allang al me eerste echo gehad maar morgen me 20w echo (zonder geslachtsbepaling..dat willen we niet) maar vind het evengoed spannend en raak er ook best opgewonden van als ik er aan benk...frummel kijken!!
Hihi hier nog iemand die vorige week de 20 weken echo al gehad heeft. De allereerste echo was zo spannend dat ik wel kon janken van de spanning. Toen we vorige week maandag voor de 20 weken gingen wisten we dat er nog leven was omdat we die zaterdag ervoor een pretecho hebben laten doen. Maar ze gingen wel kijken of alles erop en eraan zat. En dat zit het gelukkig. Een royale gaap van die kleine bevestigde dat het het er erg naar zijn heeft en eigenlijk nog lekker lag te slapen. Ik heb daarna een angelsound gekocht. Daar kun je het hartje mee beluisteren vanaf 12 weken ongeveer. Dat geeft mij een enorme rust zo voor het slapen gaan. Heel veel succes vanavond laat je wat horen als je wat verder weet? Groetjes nance
vind het nu veel spannender als toen met Britt omdat ik me er meer van bewust ben wat voor een wonder het is ofzo... heel apart. Zal zo blij zijn als ik die kleine frummel vanavond op het scherm zie bewegen.