Ivm daklekkage zoeken we een dakdekker/aannemer, maar die is bijna niet te vinden. Ze hebben het allemaal druk. Dus wellicht.via werkspot? Maar ik heb geen idee wat ik daarvan kan verwachten? Dus graag jullie ervaring en tips
Mijn ervaring is dat de goede bedrijven geen werkspot nodig hebben om aan werk te komen. Gaat het om een plat dak of een pannenkap? En in welke regio? Wellicht weet ik of iemand anders een goed bedrijf voor je te noemen.
Via de verzekering? Bij werkspot denk ik altijd dat de goeie hun opdrachten toch wel binnenhalen en de 'kneusjes' overblijven op werkspot.
Wij gebruiken regelmatig werkspot, fijne is dat je zelf kan bepalen van wie je een offerte wil. Wij kiezen automatisch voor de best beoordeelde bedrijven. We hebben altijd vakmannen gehad en nog nooit problemen gehad.
Nou en dat gevoel heb ik dus ook een beetje.... Id buurt van Alphen ad Rijn en Schiphol. (Zuid holland) Gaat om een hellend dak/dakpannen. Nokvorsten moeten vervangen en wat dakpannen. Ook de schoorsteen is toe aan reparatie. Fijn dat je evt mee wilt denken!
Helaas niet in de regio dus ben daar niet bekend. Wel zou je kunnen kijken welke bedrijven aangesloten zijn bij de brancheverenigingz Meestel zijn dat toch de gerenommeerde bedrijven aangezien ze daar ook verplichtingen hebben, bijvoorbeeld in de vorm van contributie en arbeidsomstandigheden.
Je moet bij werkspot echt kijken naar de beoordelingen. Er zitten wel wat beunhazen tussen maar die zijn vaak wel te herkennen. Mijn man doet ook best veel via werksppt. Hij gebruikt het om gaatjes in de agenda op te vullen en kan daardoor selectief zijn wat hij aanneemt.
Wij hebben via werkspot iemand gevonden die onze vloer heeft gelegd. Prima kerel, nette prijs, goed werk, eerlijk. Denk dat je geluk moet hebben en kritisch moet zijn..
Wij hebben onze badkamer via werkspot laten slopen, was 200 euro met meenemen van alle troep tov de meubelzaak zelf die er 2000 euro voor vroeg. Inderdaad recensies bekeken en was erg tevreden.
Hier ook al 2 klussen via werkspot laten lopen naar volle tevredenheid! Wel kijk ik echt naar recensies. Ik wil dat het bedrijf minimaal 50 recensies heeft en dat die recensies ook goed zijn natuurlijk
Ik was zelf niet tevreden. Terwijl de recensies goed waren, maar misschien had ik moeten zoeken naar iemand met nog meer recensies. Bij ons werden afspraken niet nagekomen, dingen niet netjes gedaan. Verfspetters op de oprit. Kleine beschadigingen in huis. Dus ik ga volgende keer weer voor iemand die we via mond op mond reclame kennen. Dat zijn in onze ervaring toch de beste partijen.
Perongeluk de klus op werkspot gezet (dacht dat ik alleen nog maar aan het zoeken was....) Inmiddels wat reacties, waarvan 1 hele goede beoordelingen heeft. (206 en 4.5 ster) Zou wel een goede kunnen zijn dus!
Hier prima ervaring gehad. Er moest in mijn huis allerlei kleine klusjes gebeuren: extra groep voor de koelkast, lampen/verlichtingen, her en der planken ophangen, gordijnrails ophangen, etc. We zijn zelfs even samen naar de bouwmarkt gereden om nog wat dingen te halen.
Ik heb meerdere hele goede ervaringen met werkspot. Ik denk zeker dat er een paar kneuzen tussen zitten, maar echt niet allemaal. Bij onze verhuizing hadden we een startend klusbedrijfje van een jonge meid en haar vriend en die hebben perfect alle vloeren gelegd en de muren gesausd... die begonnen net en gebruikten werkspot om een beetje een klantenkring op te bouwen. De hovenier die onze tuin gedaan heeft, vertelde dat hij werkspot gebruikte om zelf interessante klussen uit te kiezen. Hij wil niet alleen maar alle dagen saai onderhoud doen, maar ook nieuwe dingen leren en uitproberen. Wij waren super blij met hem in elk geval.
We hebben de klus vandaag laten uitvoeren door iemand via werkspot. We moeten de 1e regenbui nog afwachten maar ik denk dat we geen betere keuze hadden kunnen maken. Hij heeft het minder intensief en dus ook veel goedkoper kunnen oplossen.. Een dakdekker die we via google vonden, wilde er een enorm grote en dure klus van maken.
Hier ook regelmatig, slechts 1x een slechte ervaring.. toevallig een dakdekker. 2 week later weer lekkage. Kerel zat inmiddels in de gevangenis.. maar over het algemeen prima ervaringen.