Ah goed om dit te lezen. We hebben binnenkort een dakdekker nodig voor de schuur en misschien ook maar via deze weg zoeken
Ja, ik zou het ook proberen. Wel letten op veel positieve beoordelingen.... Trouwens, ik kan je de naam enzo van onze dakdekker geven, dan heb je zeker een goede.
Onze ervaring is zeer slecht. We dachten goed onderzoek te doen maar de reviews bleken achteraf niet betrouwbaar en nep. Ivm herkenning wil ik niet te veel openbaar zetten. Je mag me pben als je wilt. Voor ons was het een enorme dure en wijze les
Hier zochten we iemand voor een klus. Er reageerde 1 persoon maar die vroeg meer dan wat ons budget was. Wij netjes laten weten dat we geen 'deal' hadden. Maar daar was hij het niet mee eens en bleef eerst via mail en later telefonisch ons lastig vallen dat wij wel op zijn aanbod in moesten gaan. Hij vertelde dat, elke keer dat hij op een klus reageerde , hij een bepaald bedrag aan werkspot moest betalen. Uiteindelijk heeft mijn man hem heel duidelijk gemaakt dat hij moest stoppen met zijn mailtjes en telefoontjes en is dat gelukkig ook gebeurt. Heeft er wel toe geleid dat wij niets meer via werkspot zoeken. De klus wordt nu gedaan door een bedrijfje hier uit de buurt voor ongeveer de helft van de prijs dat die man van werkspot vroeg.
De vakman betaald via werkspot een leadprijs zodra de contactgegevens worden gedeeld. Er zullen echt rotte appels tussen zitten. Maar die zijn er ook buiten werkspot zo hebben wij pech gehad met een stukadoor die we buiten werkspot hebben gevonden. Uiteindelijk heeft iemand via werkspot het super hersteld.