Pff heb ik weer! Paar jaar geleden last gehad van een kies. Ze hebben mn kies toen geslepen en het is jaren weggebleven! Woensdag kwam het weer terug, en ik weer naar de tandarts. Iets met de zenuwen en moest een afspraakmaken voor een wortelkanaalbehandeling ( OHJENEE!) omdat ik het echt niet durf, besloten om de kies toch maar te trekken. Dus om kwart voor 12 bij de tandarts, verdovind gekregen (4 spuiten ) gevoel van een dikke wang en een dikke lip, maar voelde gewoon nog alles! Weer iets geprobeerd maar hielp ook niet. Nu moet ik om kwart voor 4 naar de kaakchirug om hem eruit te laten halen
Heb je dan nog pijn aan de kies? Misschien dat ze het niet goed konden verdoven omdat er nog een ontsteking zit. Ik heb afgelopen week ook een wortelkanaalbehandeling gehad en heb niks gevoeld ook geen napijn.
Is het ook echt alleen die kies, en niet je hele rechter/linker kant? Ik had ook bijna 2 kiezen laten trekken afgelopen maand, maar kwamen er toch achter dat ik een kaakspier/zenuw ontsteking had.. Sterkte vanmiddag!!
Sterkte zometeen, Maar. Vind je t niet zonde dan om je kies te trekken? Is het een beetje een verre kies, dat je evt zonder implantaat kan? Ik heb nl al paar x wortelkanaalbehandeling gehad oa 2 weken geleden waarbij t erg ontstoken was , en echt werkelijk geen centje pijn heb gevoelt tijdens de behandeling....
Het is mn een na laatste kies, niemand die het ziet en denk ook dat ik er geen last mee krijg. Ik durf gewoon echt niet een wkb.. Waarom weet ik niet maar vind het dood eng! Laat liever mn kies trekken wat een muts he?! Ben benieuwd zit nu alweer te trillen haha