Hallo allemaal, Mijn man en ik willen graag in de zomer een weekje naar erperheide. We hebben 3 kinderen die tegen die tijd 3 jaar, net 2 jaar en net 1 jaar zijn. We willen graag een premium cottage voor 5 personen. Als ik op de site aangeef 2 volwassenen, 1 kind en 2 baby's geeft hij aan dat dit niet mogelijk is. Wie heeft er ervaring mee of we toch 2 baby bedjes kwijt kunnen in dit type huisje? En een kindercottage is blijkbaar wel mogelijk. Wie heeft daar ervaring mee, heeft dat echt toegevoegde waarde? Alvast bedankt!
We zijn net vorige week terug gekomen en hadden een 5 persoonshuisje. Het past gewoon echt niet tenzij je het in de woonkamer wil opzetten. Kun je niet 1 kind bij je in bed nemen ofzo? Hebben wij ook gedaan met onze jongste van 2.
Poeh die kindercottage is ook nog groot hoor qua slaapkamers. Onze zoon was destijds nog maar een jaar en sliep in de kleinste kamer waar we precies een campingbedje kwijt konden. Dat bed was toen ook erg hoog, zou ik mijn driejarige ook niet inleggen zonder iets ernaast. (ik zie op de foto's dat het bed net zo hoog is als de bovenkant van een kinderledikant) In de andere kinderkamer ben ik er niet zeker van of je daar echt 2 campingbedjes kwijt kunt. Ik vond een kindercottage alleen toegevoegde waarde hebben, omdat je super dicht bij de market dome zit. Elke dag langs de kinderboerderij Qua speelgoed oid echt niet. Ik vond het een erg klein huisje en wij kiezen nu voor Landal. Het is wel een heel leuk park trouwens.