Wij gaan in Januari op wintersport en de jongens gaan mee. Nu heb ik gisteren alvast 2 ski-pakken gekocht, omdat ze bij H&M 2 in dezelfde maat hadden hangen (en dit komt echt bijna nooooooooooooit voor ). Qua kleding hebben ze op dit moment van broeken nog veel maat 80 en bovenkleding 80 of 86. De ski-pakken zijn 86. Heb ze gisteren gepast en ze zijn nog wel een beetje ruim ( al hadden ze er nu niet echt dikke kleding onder aan). Ze groeien de komende 3 maanden natuurlijk nog wel iets, maar toch twijfel ik, als ik de foto zie. Wat denken jullie?
Vorig jaar had ik ook een 86, was toen aan de ruime kant maar ze kon er goed in bewegen..1 voordeel ze kan hem dit jaar ook nog aan hahahaha
ik zou hem houden, ik denk dat een maat kleiner te klein gaat worden. Zeker als het nog 3 maanden duurt voordat je ze nodig hebt.
Ik zou hem zeker niet kleiner nemen. Ik heb een skibroek voor mijn zoontje gekocht in maat 98. Hij heeft nu van broeken 80/86. Hij is nog wel te lang maar ik sla hem 2 keer om. Maar met een pak word dat moeilijk. Ik ga niet op wintersport en vind het wel fijn als hij hem volgend jaar met sneeuw ook nog aankan.
Zou deze houden hoor. Je doet er ook nog eens lekkere warme kleding onder wat dus ook meer ruimte nodig heeft. Kleiner pak is ook niet lekker om in rond te stappen (minder bewegingsvrijheid). En inderdaad, met een beetje mazzel kun je ze nu nog een extra winter gebruiken....