Wie heeft deze tas ook, en wat is de ruimte van binnen? ik kan hem alleen online bestellen maar ik wil graag eerst de binnenkant zien/ weten of er genoeg ruimte en vakjes inzitten. graag hoor ik dit van de mensen die deze tas hebben, misschien wil één van jullie een foto maken van de binnenkant?
Ik heb hem gister besteld, dus zal hem morgen of overmorgen wel krijgen. Dus helaas (nog) geen foto's hoe hij van binnen uitziet. Ik heb ook de nieuwe collectie gezien, maar deze tassen (oude collectie) zijn veel leuker
Vind de oude collectie ook veel leuker! De nieuwe collectie komt over 2 weken binnen.. Vond bovenstaande luiertas overigens op het plaatje mooier als in het echt.. Ik wou hem eerst ook aanschaffen, alleen vind ik hem erg lomp eruit zien, echt veelte groot, vandaar dat ik een andere heb gekocht..
Hoi hoi , ik heb de rode hiervan en mij bevalt hij heel goed. We hebben hem ooit in Hoogeveen bij babypark in het echt gezien en toen hebben we hem online gekocht. Binnenin zit aan de lange kant een vak met een rits, aan de andere kant 2 vakjes met een drukknoop en aan de korte kant zit ook nog een klein vakje. Ook zit er een verschoningsmatje er bij die er leuk bij past. Hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is
Hi, ik hen deze tas ook en de binnenkant is oranje eneals de achterkant van de klep en voor de rest zoals miran6 hem beschrijft. Het matje heeft een blauw wit geblokte voorkant en een oranje achterkant. Het oranje is van een afneembaar soort plastic. Hij is wel groot maar vind ik wel fijn omdat ik dan niet ook nog een eigen handtas hoef mee te nemen. Het enige nadeel is dat er geen thermohuls bij zit voor een flesje. Succes met je beslissing. p.s. manlief heeft een grijze van de hema gekocht
Super tas. Lekker veel ruimte in. in de ene binnenvak stop ik altijd 5 luiers en in het andere vak zit een doosje met luierzakjes. In het grote vak zit de rest van de spullen als doekjes, hydrofiele luiers, rompers enz. Achter de grote rits heb ik de kleine spullketjes zitten en dan als alles erin zit, heb ik nog ruimte over. Heb geprobeerd een foto te maken van de binnenkant maar dat lukt helaas niet.