Ik ben zwanger van mijn tweede zoontje en er wordt al gevraagd wat we graag voor cadeau willen. Mijn eerste zoontje heeft eigenlijk alles al vindt het zo moeilijk. Hebben jullie nog originele/praktische ideeën?
Hier een beetje hetzelfde probleem. Daarom vraag ik aan de mensen kadobonnen of geld voor zijn spaarrekening.
hier ook hetzelfde probleem. voor de uitzet hebben we alles al (behalve de kinderstoel maar die krijgen we van mijn ouders) en wb speelgoed hebben we ook al superveel. wij gaan dus ook veel bonnen ed vragen. wat ik ook ga vragen is een oppasboekje zodat de oppas en ik daar alles in kunnen schrijven als ik weer ga werken. een fotoalbum (als je weet welke je wil). misschien wat nieuw beddengoed in de stijl van het kamertje. (wij hebben nu een wieg maar wil nog nieuwe overtrekjes erbij voor het ledikant) verder zou ik het ook niet weten. liefs doris
ik vind naam-kadootjes op zich wel érg leuk maarja dat kunnen ze natuurlijk pas kopen/bestellen ná de geboorte... Verder vind ik het ook vrij moeilijk. Ik zat zelf te denken aan een mooie wikkeldoek, maar anderzijds wil ik die ook al hebben als ze geboren is. Eventueel een wat groter kado: Draagdoek of draagzak ? Mooie mobiel voor boven de box (onze eerste was niet zo geweldig dus nu komt er toch een nieuwe) . Luiertaart -altijd praktisch... en tja, misschien dingen die je gemist hebt bij de 1e ?
ik zou zelf graag ook een soort "eerste spulletjes"doos willen, maar die kun je idd pas na de geboorte bestellen...heb er voor onze zoon ook een. de site waar ik hem op heb gezien is: www.geboortexpress.nl heb er al meerdere dingetjes van besteld, en super snelle levering en mooie spullen..... verder misschien wat beddegoed dat je wilt vervangen....
Ik was erg blij met een fietsstoeltje voor achterop de fiets en met een kiddyboard voor aan de kinderwagen.
Ik zit met hetzelfde probleem. ALs wij weer een jongen krijgen dan vraag ik bonnen. Krijgen we dit keer een meid dan vragen we bonnen/ kleding. Maar speelgoed daar komen we in om dus we vragen echt met klem om dit niet te geven.