Mijn man heeft niet vaak tijd en zin om naar de stad te gaan en wilt niet online een winterjas kopen. Komende week hebben we een mogelijkheid om te gaan, als de jongens op school zitten. Maar... Zijn er al winterjassen in de winkels? Anders moeten we het helaas even uitstellen, maar hij krijgt straks alleen maar minder tijd.
Ja hoor. Die hangen al op genoeg plekken. Overal is de zomerkleding nu nog een klein restje sale. Voor de rest allemaal wintercollectie
Ja hoor, ik heb al een jas hangen voor onze dochter. Maar volgens mij word de collectie nog wel aangevuld
Heerlijk winterjassen passen met 30 graden , maar ze zullen er al wel hangen. Het is inmiddels ook al september.
ik koop altijd winterjassen met de meiden in of net na de zomervakantie. Ik grijp anders altijd mis. Ken meer mensen die dat doen, zo gek is het niet hoor.
Al drie zakken kruidnoten gesneuveld hier. Maar de winterjassen zijn er al sinds begin augustus. Had die van R toen gehaald. Ik ben er zo een die steevast misgrijpt en wanneer t kouder wordt eens denkt aan een jas. Had m nu gescoord toen ik voor G kleren ging kopen voor t nieuwe schooljaar.
Hahaha dit is altijd zo..... Oh hee het is nog even warm, ik heb nog een korte broek nodig. Nee mevrouw, het is 30 graden dus we verkopen nu winterkleding. We hebben wel nog zomersale dus hier is nog 1 soort korte broek in maat 30 of in maat 50.