Hoi meiden Heeft iemand hier ervaring met de ovulatietesten van clearblue? Ik bedoel de versie die 2 vruchtbare dagen detecteert. Ik ben al begonnen op dag 8 met testen en zit nu op dag 15 van mijn cyclus van 28/27 dagen en heb nog steeds geen smiley gezien. Overigens gebruik ik dus kruidvat testen om het ook bij te houden en de kruidvat test is gisteren redelijk donker geweest maar ook nog niet positief knallend. Moet ik nog door testen ? Kan je met een cyclus van 28 dagen ook je ei pas rond dag 16/17 hebben? Ik kan er ook niet echt iets over vinden op internet, en het maakt me vrij onzeker omdat ik mijn ei niet wil missen Ik test trouwens vanaf dag 14(gisteren) 3 maal daags.
Ja hoor, je kan zeker later je ei hebben. Je kunt een keer een wat langere cyclus hebben, maar ook je luteale fase (fase tussen ei en menstruatie) kan korter zijn dan 14 dagen en waarbij je eisprong dus wat later in de cyclus plaatsvindt. Rustig blijven doortesten . Maarre.. drie maal daags een cb? Dat is echt niet nodig hoor. Zonde zelfs. Ik gebruikte goedkope dipsticks van 2besure en als ik dacht dat ie positief was testte ik als controle met de cb. Zo doe je er véél langer mee!
Haha nee de clearblue alleen sochtends en savonds, ik heb die andere van kruidvat ook nog erbij, die zijn een stuk goedkoper. Misschien kan ik het inderdaad beter aanpakken zoals jij schrijft. Dat scheelt nogal Ik heb clearblue gekocht op aanraden van de vk, schrijf sinds kort mee op dit forum en zie dat hier ook veel andere worden gebruikt. Ik dacht dat die het beste waren maar dat is dus niet zo. Echter kruidvat vertrouw ik ook niet helemaal want die word heel snel positief
Ik gebruikte inderdaad de dipsticks van 2besure en als ik dacht dat die positief was bevestigde ik dat met de CB! Zo heb je er maar 1 of 2 per cyclus nodig
Dit had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken haha dankjewel voor de tip ik ga ze denk ik even bestellen. Of kan je die ook kopen in de winkel ?
Ik vind CB persoonlijk wel de beste testen. Soms dacht ik mijn piek gevonden te hebben en bleek het nog nét niet zo te zijn. Ik vertrouw het meest op de smileys.
Ze staan overal waar ik lees eigenlijk ook wel enorm goed bekent. Ik test gewoon nog even door. Op naar een smiley !
Ik testte ook 2x per dag met goedkope testen maar had ook steeds geen positieve test...toen besloten om in de middag ook te testen en toen wel een smiley
Ja een later ei kan zeker en je zou ook twee keer per dag kunnen testen. Misschien een dure grap, maar de kans is groot dat je ei elke cyclus ongeveer op hetzelfde moment komt, dus op een gegeven moment weet je het dan wel.
Ik zou zeker doorgaan met testen. Ik heb onregelmatige cyclussen en verschilt heel erg wanneer de test reageerde. Ene keer 2 dagen een knipperende daarna een vaste, andere keer alleen maar rondjes en ineens vast. Verschilde van dag 12 tot dag 24 dus alles kan! Alleen zeggen ze als je 9 dagen achter elkaar een knipperende hebt je beter kan stoppen met testen die maand.