Ik had nog steeds al mijn ovulatie testen in een mandje in de douche liggen,, Nu had mijn vriend er 1 uitgehaald en gebruikt Komt hij naar me toe lopen en zegt ie,, Schatje we moeten klussen! Ik kijk hem aan,, Ja zegt ie kijk maar!! 2 dikke strepen op de ovulatie test! Nu wil die klussen Vind wel vreemd dat hij echt een dikke positieve ovu test heeft haha! Duss uhh wij gaan klussen Vraag me niet waarom die het geprobeerd heeft,, hij zegt omdat ie nieuwgierig was,,Njaa mannen!
Hahahahahaa wat grappig. Mijn man wilde ook graag een zwangerschapstest doen, maar die heb ik lekker allemaal zelf opgemaakt
hahahahha leuk Mijn vriend heeft ook een keer een ovu test gedaan hahahaha dat was op vakantie ;$ ik zei doe er ook eens 1 joh! hij doen...streepjes waren nog donkerder dan mijn testje dat t kan he!!!
hhahahaa! humor dit! maar is vrij normaal dat mannen ook positieve testen plassen die hebben namelijk ook het hormoon in hun lijf alleen piekt en daalt dat niet zoals bij de vrouw
whahaha leuk he... Hier ook altijd posi ovu testen....komt doordat mijn hormonen niet goed zijn en ik teveel mannelijke heb (dus altijd LH aanwezig...mannen hebben dat dus standaard heel veel. idd zoals hierboven niet zoals wij in pieken hahaha) Hup hup klussen dan he! wel leuk van hem dat hij zo betrokken is....
Jaa ik vond het ook erg grappig,, en hij maakte me er wakker voor hahah!,, Hij is inderdaad heel erg betrokken,, eerst niet zo maar vanaf de 2e ronde ging die vragen stellen enzo,Hij heeft een erg laag libido maar heeft het toch best vaak opgestart(sex) rond mijn ei,, ben erg trots op hem! En hij is trots op mij en mijn buik Maar die ovu test,, echt dat is raar wakker worden haha!