Een paar dagen terug maakte ik wat vreemds mee... Midden in de nacht werd ik wakker van een scooter geluid, aangezien wij achterin een doodlopende straat wonen en bij ons of onze buren nooit scooters komen, hebben die hier dus niets te zoeken. Ik keek uit het raam en het bleken 2 scooters te zijn. Eentje reed onmiddelijk weg en de ander ging "bellen". "ohh nummer 50???" Nummer 50 is tegenover ons huis en hij reed de straat meteen uit dus ik geloofd er geen bal van. Hij stond met zijn scooter ook 10 cm van mijn vriend zijn auto af. Ik was best opgefokt dus duurde even voor ik weer sliep. Toen werd ik weer wakker van herrie, stonden ze er weer Zodra ze doorhadden dat ik uit het raam keek, gingen ze ervandoor. Weet echt niet wat ik ervan moet denken... Ja eerlijk is eerlijk... ik dacht dat ze aan het kijken waren waar ze het beste konden inbreken!
Ik zou de politie bellen met de vraag of ze het in de gaten kunnen houden, als het lukt het nr bord van de scooters noteren en ik weet niet of je een hond hebt, maar kun je er niet een bij je laten logeren?? hihi een leenhond zeg maar hahaha
Ja heb 2 honden, Gelukkig blaft er een zo hard dat je haast zou denken dat het een rotweilier is (is een cocker spaniel). Dat scheelt wel voor mijn gevoel.
Inderdaad politie bellen of ze extra kunnen surveilleren.. Wij hebben het hier momenteel ook aan de hand op ons (auto)bedrijf, we wonen er naast, al een paar keer mensen op terrein geweest 's nachts (te zien op camera) en vorig jaar al daadwerkelijk ingebroken in auto's die buiten stonden. Ik heb op de poort van huis een "hier waak ik"-bord van een Duitse herder. We hebben wel een hond maar dan een labrador maar das niet bepaald een waakhond..
Ja, je zou de politie even kunnen bellen als er zoveel wordt ingebroken in de wijk, inderdaad verdacht. Hier is het aantal inbraken de afgelopen 2 jaar explosief gestegen, gelukkig is ons huis beter beveiligd dan die van de buren, dus pikken ze liever een huis uit waarbij je snel binnen bent.
Hahahahaha *lol* sorry dat ik moet lachen, dat zie ik dan al helemaal voor me Wij hebben ook zo'n grapjas, die zou zo'n inbreker de spullen nog laten zien denk ik. Kwispelt bij iedereen! Maar het lijkt me een vervelend gevoel hoor! Ik zou ook de politie even bellen.
Ik heb een chihuahua maar hier hangt een bordje met een dobberman Zou inderdaad wel even 0900 8844 bellen hoor! Je weet maar nooit..
Bah wat eng! Ook dat ze jou zagen kijken. Ik zou net als de anderen ook de politie bellen. En misschien de buren van nr. 50 vertellen wat je hebt gezien en gehoord.
Van het ras van onze hond worden geeneen 'hier waak ik'-bordjes gemaakt hoor, haha, dus ik heb ook een neutraal bord opgehangen. Nou ja, neutraal, er staat op 'never mind the dog, beware of the owner'. Voor we een hond hadden, had ik ook een bordje op de deur, met een bouvier erop.
Nu snap ik wel waarom ik dus nooit een bord van onze herder kan kopen Die zijn allemaal al verkocht aan eigenaren van chihuahua's en teckels hahahahahahaha lol!
Wat akelig! Ik zou ook even doorgeven aan die mensen van nr 50 dat ze hun huis goed op slot moeten maken.. Hier is vorige week in het dorp ook ingebroken in 6 huizen in 1 straat! Eén was bij een collega van me. Sindsdien doe ik alle deuren 's avonds goed op slot, want ik ben doodsbang dat ze hier ook komen.