Hey allemaal, Mijn zoon van 1 steekt al een tijdje steeds zijn vingers ver in zijn keel, zodat hij gaat kokhalzen. Als ik dan zijn handje pak, en "nee" zeg zodat hij het niet kan doen, wordt hij boos en doet hij het juist! Soms zelfs zo erg dat hij ervan moet overgeven Herkent iemand dit?
Heel herkenbaar! Gewoon toch lekker doen als je nee zegt, ik laat hem meestal dan is de lol ervan af.
Herkenbaar. Dacht zelf dat het misschien kwam door de kiezen die doorkomen (2doir en derde schiet op). Mond is dan voller natuurlijk. Mijn zoon pakt zijn tong ook echt vast en trekt eraan. En soms verdwijnen de vingers achterin de keel. Ik haal zijn vingers eruit en zeg er verder niks over anders word het een spel
Dochter doet het ook. Vol overgave af en toe. Niet zo'n fijn gezicht. Ik probeer er helemaal niet op te reageren anders is het een heel leuk spelletje in haar ogen
Doet er eentje hier ook. Gelukkig nog niet overgegeven, maar ik zou niet raar kijken als het een keer gebeurt, ze steekt ze er ver genoeg voor in Naar mijn idee ontdekt weer van alles aan haar lijf, dit keer haar keel.
Deed mijn dochter ook. Lekker laten gaan. Als ik zei Doe niet ,deed ze het juist haha. Eigenwijze mormeltjes zijn he!!