pfff... kruidvat plus heel licht posi, digitale met indicator nega

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Moedertjevj, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    :( ik heb niet met ochtendurine getest, maar bij de kruidvat plus kwam er een heel licht streepje binnen de tijd die nu nog zichtbaar is als je goed kijkt, ik helemaal blij en haal me een cb met indicator. wat denk je? niet zwanger. wat is het nu??? ben nu 2 dagen na mijn nod.

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
  3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hey!

Sommige meiden op dit forum zijn niet zo te spreken over de kruidvat plus testen, kunnen vals positief geven (pennenstreepje).
    Misschien dat je de kruidvat 2 voor 5 kan halen? :) en dan testen met ochtendurine.

Succes, ik hoop dat je een mooi streepje krijgt!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm...ik kan je helaas niet van goed advies dienen, aangezien ik een hekel heb aan plustesten (sorry). Ze scheppen soms alleen maar verwarring.

Is het streepje even breed als het controlestreepje? Of is het een pennestreep die is blijven staan en die je nu dus goed ziet?

Ik zou in elk geval ook nog even met een andere test testen. Dus niet met een plustest, maar een test als de Kruidvat 2 voor 5 euro, DA Eigen Merk of eentje van de apotheek. Als die ook positief is, dan kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent. Die CB heeft dan gewoon wat meer HCG nodig voordat die positief aangeeft.

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    even een update, ik kom juist van de apotheek en heb een life test gekocht, ook hier een heel licht streepje, ik heb soms pijn in mijn borsten, tepelhoven zijn duidelijk groter en een gespannen gevoel in mijn onderbuik en donkergele afscheiding. Zou het echt??? ben ik 1 van de gelukkige die al zwanger mag zijn van de eerste ronde? ik hoop het zo.

6. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

een apotheek test vindt ik ook een goede test.
    een digi test heeft iets meer hcg nodig als een normale test zou over 2 dagen eens met een digi test doen:)

7. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Hoi! Ik zou ook nog even wachten...ik heb eerst gewacht op een knaltest voordat ik de digitale heb gedaan. Gistermiddag een knaltest met de dipstick gehad en kheb 's avonds getest met de digitale en idd zwanger 2-3...dus wacht nog even een paar dagen en probeer eerst de 'gewone' testen en daarna eventueel de digitale..

groetjes!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    En wat kwam er uit?

Share This Page