Wanneer beste testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poemi, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik zit met een hoop onzekerheid rond m'n zwangerschap. A.s. maandag krijg ik gelukkig al wel een echo. Nu wil ik toch wel weer heel graag een CB test met indicator doen, in de hoop dat die een beter resultaat geeft dan vorige week donderdag (1-2 weken bij 5,5 week zwangerschap). Ik heb ook toestemming van manlief hiervoor gehad :D en die gaat hem vanmiddag halen. Nu zit ik alleen te twijfelen wanneer ik hem het beste kan doen. In de avond heb ik het meest last van misselijkheid, dus ik denk dan dat ik dan het meeste HCG in m'n lijf heb :( Geen idee of dat klopt, maar ik twijfel nu dus tussen vanavond of morgenochtend testen. Wat zou het beste zijn? Beschrijving test zegt meeste betrouwbaarheid bij 's ochtends testen.

2. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik zou tot morgenochtend wachten, maar ik weet dat het enorm moeilijk is als je het graag zeker wilt weten. (Zit er zelf ook mee te worstelen ;))
    In ieder geval heel veel succes en ik duim voor je dat je zwangerschap voorspoedig verloopt, ondanks de wat onzekere start.

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    's Ochtends, want dan is je urine het meest geconcentreerd. Of zorgen dat je zo'n 3 of 4 uur niet niet gedronken hebt. Maar, omdat je nu al zo'n 6 weken bent, zal de test toch wel hetzelfde aangeven, wanneer je hem ook doet.

Dat je 's avond misselijk bent, komt over het algemeen doordat je dat al een hele dag in de weer bent en dus vermoeider bent.
    Hoe vermoeider, hoe misselijker je bent (meestal dan, hoeft natuurlijk niet altijd)

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Volgens mij kan het s'avonds ook...lees de bijsluiter even.
    En anders vroeg onder de wol...ist morgen vroeg dag!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.971
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is dan vreemd, want veel vrouwen hebben de misselijkheid in de ochtend als ze wakker worden en dat zou dus betekenen dat het slapen wat ze 's-nachts doen, ze niet uitgeruster maken maar juist vermoeider maken :(

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Bij mij zijn mijn testjes altijd in de avond duidelijker geweest dan in de ochtend.
    Spannend!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties! Ik heb de verleiding toch kunnen weerstaan om wéér een test te doen. Ik wacht nu netjes tot de echo morgen...

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Dat had ik er niet bijgezet, maar misselijkheid wordt ook versterkt als je honger hebt, of lang niet gegeten hebt, zoals in de ochtend. (nogmaals, uitzonderingen daar gelaten, natuurlijk).
    Ikzelf was trouwens heel de dag misselijk. Maar het werd erger als ik moe was of honger kreeg. Kleine beetjes eten heel de dag door, dat hielp heel erg.

Deel Deze Pagina