De kleintjes dan he, de grote zijn onze moppies.. helaas kon papa toet het hek open maken van mama lilly..
hihi ik heb ze ook heel hard geknepen.. papa toet is nogal bijzonder, springt zo over de buxusheg heen, moet niets van ons hebben, maar kan heerlijk bij ons dochtertje liggen.. eet als een bouwvakker..en houdt van in de zon liggen. Lilly gedraagt zich op dit moment als een prinsesje en vreet zich vol. Ze zorgt echt heel goed voor haar kleintjes, bouwt telkens weer het nestje op, maakt het lekker zacht voor ze.. zo schattig.
Deze konijntjes worden niet groot qua formaat. Beetje zelfde formaat als mama-konijn. ( kan je zien aan de oren )
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zoooo lief het is dat ik er echt geen plek voor heb!!! Ze hadden wel leuk gestaan op ons dakterras straks in onze nieuwe woning maar, nee nee nee ik mag het echt niet suc6! Super leuke ouders trouwens! vooral die grote! (duitse hangoor?)
lief hoor, wij hadden ook 2 konijntjes. Zijn nu van ouderdom gestorven en willen even geen konijnen meer, tot we verhuisd zijn en we onze dochter echt kunnen uitleggen waarom haar konijntjes er niet meer zijn.
Oh wat een schatjes. Maar nee.. ik wacht nog een paar jaar. Dochter is gek op konijntjes maar ik wacht tot ze zelf een beetje voor ze kan zorgen.
wat wel zo is omdat het een kruising is tussen een groot en klein konijn is dat de oren klein kunnen zijn (waardoor je denkt dat het een klein konijn wordt) maar toch groot kan worden!!! Zo doen ze dat in verschillende fokkerijen ook, omdat een groter konijn een groter nest krijgt zetten ze dr een kleine papa op... en de klant maar denken dat het een dwergje is bijvoorbeeld...
nou, hier was mama dus klein.. Ik zou ze alle drie wel willen houden, maar krijg mijn vriend niet zo ver.. Vind het best lastig, ik wil echt dat ze naar een goed gezin gaan..
Eindelijk snap ik nu waarom ons dwergje een ´reus´ was geworden. Volgens de dierenwinkel was het een dwergkonijntje maar hij bleef maar groeien.