Helemaal klaar met mannen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door MamsVanRobin, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hebben jullie dat ook, dat je HE-LE-MAAL klaar bent met mannen!!!

Ik persoonlijk ben al door 3 jongens in de zeik genomen, eerst mijn ex: (3 jaar relatie en vader van me zoontje) die had allerlei verslavingen, werkte wanneer het hem uitkwam, betaalde nooit de rekeningen maar vergokte en versnoof al ons geld waardoor we uit elk huis/caravan werden gegooit waar we in zaten en omkwamen in de schulden, was geweldadig en ging ook nog vreemd en ging zelfs zover dat hij nu van de kinderbescherming ze kind niet meer mag zien...dan komt nr 2 een oudcollega die ik 7 maanden na mijn ex ontmoete op mijn werk: deed eerst alsof hij me leuk vond, kwam regelmatig bij me langs maar kwam steeds korter en wilde steeds sneller sex totdat hij op een gegeven moment elke keer gelijk bovenop me sprong en na de sex gelijk weer vertrok..uiteindelijk gaf hij toe dat ie mij alleen daarvoor wilde gebruiken :( dan komt nr 3: een gozer die ik ontmoet had via internet en een jaar mee om ben gegaan: hij was heel lief deed veel leuke dingen met ons en was super voor mijn zoontje, maar ik mocht nooit bij zijn huis komen, accepteerde me niet op hyves en omdat ik zo bleef zeuren heeft hij hem uiteindelijk gewist, kwam op de meest rare tijden en ging ook weer op de meest rare tijden, ging alleen op vakantie naar Portugal, nou uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ie al die tijd een vriendin had met wie die samenwoonde!!! :x

Hebben jullie ook zoveel nare ervaringen of heb ik gewoon heel veeeeeeel pech?????

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Jeemig jij treft t niet echt idd. Kan me heel goed voorstellen dat je er dan echt helemaal klaar mee bent. T is nu een hele kunst om weer een beetje vertrouwen te krijgen in een man. Die man moet dan echt ontzettend goed zijn best voor jou doen, maar dan nog.
    Je kunt nooit zeggen dat t voor altijd is, want dat kun je never nooit weten. Ex en ik zeiden altijd tegen elkaar, wij blijven altijd samen, worden samen oud blablabla. Als een man dat ooit nog tegen mij durft te zeggen, zet ik em met zijn kop onder de kouwe kraan. Want daar gelooft deze dame dus absoluut niet meer in he.

Jij hebt denk ik, ontzettende pech gehad elke keer. 3x de verkeerde getroffen. Ik heb maar 2 lange relaties gehad, 1e vriendje was 2.5 jaar en met mijn ex bijna 8 jaar en 2 kids rijker. En dan sta je ineens alleen. Ik ben er wel ff klaar mee, maar ik sluit me niet af voor mannen. Maar ik ga ook niet opzoek.
    Eerst mijn kids en ik, wij moeten eerst gelukkig worden en alles op orde hebben, daarnaast wil ik emotioneel niet meer betrokken zijn bij mijn ex. Ik houd nog teveel van hem, dit belemmerd mij om verder te kunnen. Dus dat moet eerst slijten en dan zie ik wel verder.

3. MamsVanRobin

Dat is zo lastig als je nog van je ex houd en je moet hem elke keer zien....Ben je dan niet elke keer verdrietig?? Lijkt me ook heel moeilijk om na zo`n lange relatie weer alleen te zijn...maar als het niet werkt heb je er ook niets aan.

Ik wil opzich wel een vriend maar mijn vertrouwen is echt helemaal weg er is gewoon niets meer van over en ik weet zeker dat als ik een jongen tegenkom hij zich elke keer moet gaan bewijzen..dan heeft hij niet alleen te dealen met mijn zoontje die hij moet accepteren en waarmee het leuk moet klikken maar ook nog is met mijn wantrouwen..pff welke vent wil dat nou!!:(

4. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Eentje die echt helemaal voor jou gaat en dat merk je echt wel snel genoeg hoor. En als bij jou het gevoel goed zit, dan hoeft hij zich niet eens zo te bewijzen. Denk dat je t wel voelt en anders.. als die man echt voor jou gaat, neemt hij jou zoals je bent. Ook met je wantrouwen, want dat gaat op den duur wel over.

Ik voel nog veel verdriet als ik mijn ex zie. Dus hopelijk gaat t uiteindelijk minder worden.

5. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

herken het wel hoor
    heb met mijn ex 8 jaar relatie gehad toen hij met 6 mnd zwangerschap wegging
    Daarna wel 3x jongen gehad met wie ik dacht een relatie op te kunnen bouwen maar dat was het uiteindelijk dan ook niet want binnen 2 maanden kwamen ze er dan achter dat ze het allemaal toch nog wel lastig vonden (dingen die ze nog moesten verwerken) en tja... dan maar niet.
    Ach... doe het dus wel alleen voorlopig :)

heb in begin ook enorm veel verdriet gehad om mijn ex hoor... maar ben er inmiddels wel helemaal klaar mee gelukkig maar dat duurt idd gewoon een tijd helaas

6. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    zalig onderwerp

volgens de psycho zitten wij in een spiraal van foute mannen en haal je er deze ook telkens terug uit. en raar is je ziet of merkt het niet altijd direct he, zelfs mijn ouders merken het er niet altijd aan.

nu ik heb nu andere eisen samen wonen NOOIT meer ik betaal niet meer voor een man alles zal voor mij en mijn meisje zijn. dus ieder appart wonen alles gescheiden zijn was en strijk doe ik ook ni of hij moet ervoor betalen. en als hij blijft eten kan hij ook gaan betalen. ben zo genoeg geld kwijt geraakt door mannen hun eten te btalen enzo. dit is ALS er al ooit ene komt

tuurlijk wil ik ook graag iem waar je op kan bouwen en vertrouwen, alleen ligt mijn vertrouwen onder het vriespunt. en geloof ike r ook niet meer in.

gr

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik snap je verhaal helemaal en compleet!

Ik heb ook niet veel geluk met mannen en ben vaak bedonderd (mijn ex had 2 relatie tegelijkertijd en wij waren beide tegelijkertijd zwanger)

Ik ben daarentegen niet klaar met mannen.
    Heb voor mezelf besloten dat ik voorlopig lekker alleen blijf en eens ga kijken WAAROM ik zulke mannen aantrek. dat soort mannen wil ik absoluut niet in de buurt van mijn kind(eren) hebben, dus moet eerst maar eens wat soulsearching doen, voordat ik aan een relatie denk of ga beginnen.

Misschien ook iets voor jou?

8. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    waarom we zo een mannen willen??? mijn beste vriend ( die dus echt wel ne goede is gaat bv morgen mijn park alleen halen ) die zegt dat wij zo een manne willen voor spanning. ergens het stoere , dat aantrekt, manne met problemen het zorgende dat we kunnen hebben. weet niet of hij gelijk heeft hoor???? maar wat ik wel weet is dat ik bv met men beste vriend geen relatie zou kunne hebbe, omdat me dat enorm saai lijkt.

9. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Ik ken het! Ik heb ook elke keer de pech dat ik de "verkeerde"aantrek. Iemand zei een keer tegen mij, en dat vind ikzelf een hele goede eigenlijk. Dat je voor jezelf een lijstje moet maken met wat je wel en niet in een man zoekt. Als je dan iemand leert kennen ga je kijken of hij dat wat je wel zoekt uiteraard heeft en zo weet je vaak al na een paar gesprekken of hij een potentiele partner kan zijn/worden, omdat je dan echt geheel bewust bezig bent met wat je "zoekt". En er wordt ook altijd tegen mij gezegd dat je de hoop niet op moet geven er loopt 95% "foute"mannen en 5% "goede"mannen...het is niet veel, maar het is beter dan niets. Gewoon doorgaan tot je die ene gevonden hebt! Ik ben ook al bijna 3 jaar single, maar ik probeer de hoop niet op te geven ook al is dat soms moeilijk als je weer eens een "idioot"bent tegen gekomen!!! Succes meiden...

10. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

haha winny leuk omschreven... die IDIOOT

afijn ik heb ook wel na mijn ex wat jongens kort gedate.. liep ook op niets uit. maar om het nu direct foute mannen te noemen?!?
    de eerste was eigenlijk te lief / te kinds en niet volwassen genoeg nog en heb ik gestopt omdat dit te veel leek op mijn ex zijn gedrag. daarna wel een foute jongen gehad die me aan een lijntje hield, en nog iemand die er zelf eigenlijk nog niet aan toe was door zijn situatie zeg maar. Tja euh fout??! iig niet goed genoeg uiteindelijk

maar wat gezegd is waardoor...
    denk dat we misschien idd types zijn die het goed willen doen, voor een ander willen zorgen en dan dus misschien een wat minder volwassen / verantwoordelijk persoon aantrekken of zo?!
    in mijn geval zou dat best kunnen kloppen. Ik ben zelfstandig, goed in regelen en organiseren en zorg graag voor iemand en doe graag alles goed.... makkelijk toch voor een man die daar minder handig in is ... eigenlijk kunnen we die mannen dan ook geen ongelijk geven om daar op in te gaan whahahahaa.
    Maar goed ik weet inmiddels ook wel dat mocht er nu ooit nog een leuke man in mijn leven komen ik een zelfstandige, verantwoordelijke man wil die zijn eigen boontjes dopt om het zo maar te stellen. :D En tot die tijd doe ik het lekker alleen ... ook prima.

11. MamsVanRobin

Dat lijstje vind ik echt een geweldig id!!! Dat ga ik ook doen, alles opschrijven wat ik graag in een man zie en wat ik vooral niet wil zien en dan tijdens de date`s kijken of hij aan de meeste eisen voldoet :D :D Helemaal top bedankt voor de tip!

Maar voor nu date ik eventjes niet meer, heel miss met een gozer die ik al een tijdje van internet ken maar denk dat ik voorlopig lekker vrijgezellig blijf :D Heb nooit echt zonder "man" gezeten en geniet eigenlijk wel van me rust, de prins komt wel.

12. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    dat lijstje had ik alelen werkt dat bij mij niet, ik hou me er gewoonweg ni aan.

dan denk ik vaak en dat doe ik nu niet meer en deed het toch. daarmee nu wel blij single en hopelijk binnekort men meisje en echt de eerste jaren hoeven ze niet meer af te komen. geen tijd meer voor ook ni.

ik was altijd iem ik deed te veel : zo kwamen die altijd bij mij zitten, dus ik maar eten maken voor hun ( en ja het betalen ervan ook) ik ga zelfs soms geld as hun geld weer op was ,... en dan zei ik nu nooit meer en toch herviel ik er weer in. en dat zijn dingen die ik nooit meer wil, mij geven ze ook geen geld en voor mij maakt en betaald ook niemand men eten

gr

Deel Deze Pagina