Lieve allemaal, Wij zijn eruit dat we graag de Mutsy kinderwagen willen! Nu is de enige vraag.. wat is het verschil tussen de EVO en de IGO. Wat ik kan bedenken is - de kleuren - het inklappen met stoeltje erin - uitrekbare handvatstang ipv inklappen maar is dat 200 euro verschil waar? Ik hoor héél graag jullie ervaringen Groetjes
Wij hadden in 2012 de EVO en we zijn nu opnieuw gegaan voor de EVO. Volgens mij is alleen het onderstel van de IGO anders. Ik weet niet of jullie een nieuwe kleur willen van de EVO, maar er zijn webwinkels die de EVO nu aanbieden voor 399 Euro. (zonder Maxi-Cosi, maar met parasol en voetenzak)
Bij de igo kan er een extra boodschappen mand aan. Bij de igo kan je makkelijk op onverharde wegen zoals het bos wandelen. De igo is kleine met inklappen. Wij hebben een igo gekocht voor 499 nu in aanbieding bij van asten. Wel een kleur van dit seizoen maar wij zijn nu eenmaal helemaal weg van deze kleur
Wij zijn voor de evo gegaan omdat deze kleiner is met inklappen. Overigens kun je hem ook inklappen met het stoeltje erop, alleen is hij dan wel groot. Wel hebben we er luchtbanden bij gekocht, rijdt toch wat fijner vind ik.
Ik heb de Igo en deze rijdt echt enorm soepel. Had ook getwijfeld omwille van de prijs, maar heel tevreden mee nu! Je kan hem makkelijk met 1 hand besturen. De winkelmand vind ik ook een echte plus, zeker als alleenstaande
De reiswieg van de igo is van soort piepschuim gemaakt waardoor deze een stuk lichter is dan de evo. Bij de igo kan je de duwstang beter verstellen dan bij de evo. En de afwerking van de igo is netter dan bij de evo. Dit zijn zomaar wat verschillen tussen de wagens die hier jog niet genoemd zijn
Wij hebben de evo. Fijne wagen, goed met 1 hand te besturen, wendbaar en makkelijk in en uit te klappen.
Wij hebben van de week ook de igo gekocht maar dan in een kleurtje an vorig seizoen..scheelde een paar honderd euries
Wij hebben de Evo. .volgens mij is alleen het onderstel anders zover ik weet..Evo is vrij makkelijk in gebruik en in te klappen. .hele fijne wagen..persoonlijk vind k de Evo beter qua onderstel dan de Igo
Wij hebben de igo gekocht voor 500 in het aubergine/zwart. Niet onze eerste keus qua kleur, maar de evo was het niet voor ons. Mijn man was verliefd op de denim stof van de evo, maar omdat de duwstang anders langer wordt dan de igo viel die af. Mijn man is 2m en liep bij de evo tegen de wagen aan. Achteraf ben ik alleen maar blijer met de keus omdat ik hem ook strakker vindt dan de evo. Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, maar in Maart zijn er ook weer mama mazzel dagen bij prenatal, zo zijn wij aan deze deal gekomen. Scheelde 400 met een nieuw model, enige verschil was de kleur. Wel heel snel erbij zijn als je iets ziet!