Hier nog een fan van de zensy! Hij word heel warm en blijft dit ook heel lang. Nadat hij opgeladen is doe ik er nog een hydrofiele doek omheen en na de eerste nachtvoeding haal ik hem eraf (vind hem na opladen namelijk te heet om zo met hoes neer te leggen) De kraamzorg die wij hadden kon de zensy niet en wilde hem niet gebruiken. Gelukkig hadden onze dame overdag geen kruik nodig dus voor de nacht ging gewoon de zensy mee naar bed!
Afgelopen week stond ik bij de kassa in de prenatal toen er een man bij de kassa kwam. Zijn zensy was geëxplodeerd. Baby was 6 weken en gelukkig ongedeerd, omdat de baby op dat moment niet in bedje lag. Na dat verhaal hou ik het in ieder geval bij gewone kruiken.
Zensy is een heerlijk product, ik vind het gevoelsmatig ook veel veiliger dan kokend water bij je baby neerleggen. Kraam gebruikte hier een ouderwetse kruik met een hydrofiele doek eromheen (mocht geen kruikenzak), maar zodra zij weg was, heb ik meteen uitsluitend de zensy gebruikt Nu nog, de slaapkamer is koud: lekker de zensy tegen hem aan of bedje voorverwarmen. De zensy is ook al eens meegeweest in de wandelwagenbak toen het echt koud was buiten.