ervaring zitverkleiner Quinny Speedi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Athina, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

bij de oudste was ik nog niet op de hoogte dat het er was.. maar inmiddels heb ik ze dus gezien. Prijs 37 a 38 euro.

Maar nu vroeg ik me af: Is het een heel duidelijk verschil?
    Kunnen kindjes nog gewoon goed liggen met de verkleiner?
    En hoelang heeft jouw kindje de verkleiner gebruikt?

alvast bedankt!

groetjes
    Athina

2. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Ik heb m'n speedi pas verkocht, maar mijn dochter heeft tot we hem weg deden in de zitverkleinder gezeten... dus tot 18 maanden. Maar ze had dr altijd wel ingepast denk ik.. Tenminste.. ik had zo'n stoffen zitverkleiner.. ik zie dat die nieuwe iets anders zijn.. het was wel een originele van de Quinny speedi. Vind de wagen zonder zitverkleiner erg vormloos en hard.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gebruiken de verkleiner, ik vind het wel fijn, maar Lisa gaat nog steeds wel iets opzij hangen soms, maar volgens mij vinden kinderen dat soms gewoon fijn ;). Ik merk wel duidelijk verschil, alhoewel het met de voetenzak erin misschien niet helemaal nodig is. Jij zal de wandelwageninzet al snel (of als het weer meewerkt helemaal ;)) zonder voetenzak gebruiken en dan lijkt het me eigenlijk echt wel nodig (bij Eva vond ik het erg irritant, veel te breed).

Of ze er nog goed mee kunnen liggen weet ik niet, Lisa zit alleen maar rechtop in de kinderwagen, maar volgens mij kan het prima.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke, fijn om te lezen dat de verkleiner wel een flinke tijd meegaat. Ik was een beetje bang dat hij na een half jaar ofzo alweer de kast in kon, maar dat is dus niet zoals ik het nu lees.

Ben benieuwd naar meer ervaringen :) de verkleiner ziet er zo simpel uit eigenlijk..

Deel Deze Pagina