Hmm.. Ik weet het allemaal niet.. Ik had als eerste Pampers doekjes (gewoon) want die vond ik lekker ruiken.. Maar al snel kwam ik erachter dat er meer verschil tussen doekjes zit dan alleen de geur. Ik vond de pamper doekjes VEEL te nat! Wel zijn ze lekker groot.. plakken helaas te veel aan elkaar waardoor je er te veel uit het pakje trekt. (pampers sensitive vond ik stinken!) - Zwitsal Sensitive ben ik helemaal fan van, lekker groot, goed struktuurtje, niet te droog, niet te nat, en ruiken heerlijk. Ook gaan ze goed uit het zakje, en er komen er vaak iets van 2 tegelijk uit, zonder een hele rits, en ook niet dat je vervolgens moet graven naar het volgende doekje.. Maar.. ze zijn prijzig. en mijn man is alles behalve zuinig met de doekjes (ik ook niet hoor haha.. maar hij maakt het helemaal bont ) Een vriendin raadde de sensitive doekjes van de Action aan.. 0,79 ct per pakje! Nou, dat leek me het proberen waard.. Nou, HELEMAAL NIKS!! Kleddernatte gladde ienieminiedoekjes zonder struktuur. Gaan per 2 uit het zakje, en het volgende doekje moet je dan weer lospeuteren. Vervolgens moet je eerste het doekje nog uitvouwen/lospulken, en dan nog proberen iets er mee schoon te krijgen.. Daarnaast vond ik ze ruiken naar snoetenpoetsers.. dus een soort sterke fruitgeur (hou ik niet van) Dus dat is absoluut geen vervanging voor zwitsal doekjes.. Nu zit ik er aan de denken op de doekjes van de HEMA te proberen? Heeft dit zin? komt dit een beetje dicht bij de Zwitsal doekjes? of gewoon maar laten.. Ander goedkopere variant die hier wel een beetje op lijkt anders? Of moet ik toch maar aan de duurdere doekjes?
Ik gebruik altijd de doekjes van ah eigen merk, deze voldoen mij prima. Haal ze wel altijd in de aanbieding zeer regelmatig 2 halen 1 betalen.
enige doekjes waar ik echt over tevrede ben zijn die van de Aldi, zijn groenige pakjes en zijn hersluitbaar!! Echt super doekjes, die van pampers kunnen mijn meiden niet tegen krijgen ze uitslag, die van de action vondt ik ook kletsnat, heb ook dumblies geprobeert die waren ook wel aardig maar wel duurder. Aldi kwam ik er toeval achter een vriendin van mij had ze, en vondt ze echt super, en sindsdien komen er hier geen andere doekjes als aldi meer!
mijn broer heeft altijd de huggies doekjes (action 0,99ct) en die gebruik ik dan dus ook als ik op neefje pas. Ik vind ze goed. ik heb allerlei soorten hier nu liggen: huggies, kruidvat, pampers, zwitsal, aldi. Wij gaan ze allemaal uitproberen, en bevallen ze niet, dan kunnen ze door naar mijn neefje. Die is nog niet zindelijk. Ik denk dat je het zelf het beste kunt beoordelen of je iets prettig vindt. De 1 houdt van nat en de ander minder. Ook over de geur kan je verschillen en dat is lastig uitleggen over pc haha.
Hmmm.. Ik zag dat ze bij de Etos 17 pakjes zwitsaldoekjes voor nog geen 22,- hebben! (korting + kortingsticker) Dus dat word um iniedergeval voor nu nog even!
Action moet ik helemaal voor naar een andere stad.. zo ook Aldi.. Dus als Hema (of nogbeter kruitvat, die zit hier in het centrumpje) aanraders heeft hoor ik het graag!
Ik heb de doekjes van Huggies, bevallen goed... Etos eigen merk is ook fijn.. Zwitsal kan mijn dochter niet tegen..
Zelf gebruik ik al sinds de geboorte van mijn dochter (nu ruim 3 jaar terug) de billendoekjes van C1000. Niet te nat, ook niet kurkdroog en mooi qua fotmaat. Ook de prijs is een stuk beter dan die van zwitsal. Kreeg ook mijn dochter uitslag van. Hopelijk heb je hier wat aan
ik zelf vind de doekjes van zwitsal fijn en die van huggies. De billendoekjes van huggies zijn ook vrij dik. Dat vind ik ook wel prettig.
Ik heb pas een keer de doekjes van de Hema geprobeerd en ik ben er tevreden over. Ze zijn niet zo nat en ik krijg ze goed uit de verpakking. En ik vind ze lekker ruiken.
hier altijd pampers, heb wel de hema geprobeerd maar het probleem wat jij hebt met pampers heb ik met hema doekjes die soppige zooi en als een harmonica trek ik ze eruit en bij de pampers heb ik daar geen last van maar jij weer wel dus je kan het natuurlijk altijd proberen!!
pampers sensitive vind ik ook stinken maar heb nog 5 pakjes liggen... Die andere van pampers zijn idd heel nat, maar dat vind ik meestal geen probleem. Ik droog z'n billen daarna ff af met een tissue. Ook handig voor van die kleefkak Zwitsal vind ik idd ook fijn, zijn ze duurder dan pampers?
INmiddels ook de nodige merken geprobeerd Ik heb ze van de Lidl, maar dan wel uit Duitsland, dus weet even niet of ze die in NL ook verkopen. Ze kosten me wel 99ct per pakje, maar ze bevallen prima. Ze zijn net wat vochtiger, vettiger dan anderen maar ook weer niet te "soppig" Ik zal thuis even kijken naar het merk, dat weet ik nu niet uit mn hoofd. En aangezien de Lidl in Duitsland ook gewoon A-merken mag verkopen twijfel ik een beetje mbt verkrijgbaarheid in NL.
Hier ook van alles geprobeerd: Pampers: te nat Huggies: te dik / stug Kruidvat: ruiken niet lekker Bumblies: te droog Aldi: te nat uiteindelijk kwamen we bij de doekjes van zwitsal uit. Gaan gemakkelijk uit de verpakking, zijn niet te nat, zijn niet te stug en ruiken lekker. Ik heb zojuist bij de etos zo'n box gekocht .. ik geloof 17 pakjes voor ca. 18,00 met stickerkorting!
ik gebruik etos eigen merk. niet te nat en niet te droog en gebruik hem voor meer dingen schoon te maken...
ik gebruikte bij mijn zoontje altijd de doekjes van het kruidvat.. die zijn goed, niet te nat en ruiken niet sterk en vies... en ze zijn nog goedkoop ook..
Kruidvat eigen merk bevalt goed. Heb nu toevallig Huggies in de aanbieding gekocht en die vind ik het best tot nu toe. Maar dan heb ik het wel over alles etende dreumespoep en niet meer de echte babypoep. De doekjes van Hema vind ik waardeloos, veel te dun en alle vezeltjes uit de ontlasting krijg je er niet mee van de billen af. Dan gebruik je er 3 tegen 1 van Huggies en zijn ze dus nog duur in gebruik.
Ik gebruikt veel die van de ah en ettos eigen merk ruiken lekker vegen goed af komen niet met te veel tegelijk er uit Gebruik als ze in de aanbieding zijn pampers die vindt ik net even steviger als die van de ah en ettos
Hier ook al heel wat uitgeprobeerd. Zowel Pampers als Natusan vond ik erg fijn. De Hema doekjes waren dramatisch. Heel nat en dun, waardoor ze heel erg aan elkaar plakten. Nog dramatischer waren de doekjes van DA. Lucas kreeg daar zelfs uitslag van. Nu hebben we die van de AH, en daar ben ik erg tevreden over. Niet te nat en niet te droog. Mooi stevig, en ze ruiken heerlijk.