ervaring Zlim ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anitaaaxxx, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Heeft er iemand ervaring met zlim? Het lijkt mij een ideale manier om af te vallen maar ben toch wel heel benieuwd naar ervaringen.
    Het feit dat zij een centimeter-garantie geven geeft mij wel vertrouwen in hen. Ik ben ook erg benieuwd naar de prijzen aangezien die niet staan vermeld op de website.
    Ik wil zelf ongeveer 8 tot 10 kg afvallen.

2. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat is het voor een dieet?

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als ik het zo eens lees is het ongeveer hetzelfde als wat mijn moeder doet.
    Zij doet lady line. En dat is met weekmenu's en 2x per week sporten (in een zuurstof cabine). Ook wordt ze iedere week gemeten en gewogen en moet eelijk zeggen. Het is een enorm effectieve methode. Gezond eten, bewegen, en afvallen... Mijn moeder is nu een half jaar bezig met ladyline en is bijna al 20kg kwijt nog 5 te gaan en ze zit op haar streefgewicht en centimeters...

4. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe dit ook volgens mij, zit alleen bij BBB Healthclub. Kan het je zeker aanraden!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik denk dat je uiteindelijk hetzelfde effect hebt met gezond eten (evt met behulp van diëtist) en sporten.. Daar heb je mijn inziens geen cabines voor nodig..
    Heb zelf ooit weleens geïnformeerd en geloof dat ik toen over de 800 euro moest betalen voor een paar weken dat vond ik veeeelll te veel!!

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb een beetje op internet gekeken naar ervaringen en kwam daar best hoge prijzen tegen! Ik weet niet zo goed of ik dat er dus voor over heb. Aan de andere kant...wil ik heel graag van me (overtollige) kilo's af. Zij geven ook een garantie dus dat zou mij motiveren. Ik heb een figuuranalyse aangevraagd. Dat is gratis en dan kan ik altijd nog beslissen of ik het wel of niet doe. Maar aangezien ze dus niet overal in NL zitten en de dichtsbijzijnde op 30 min bij mij vandaan moet ik die benzinekosten ook weer meerekenen.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En gewoon Sportschool??

8. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Alleen sportschool werkt niet. Ik kan mezelf niet blijven motiveren. Lukt niet. En hier hoop ik dat wel te kunnen doordat je tussentijds gesprekken hebt en het dus echt voor bijv, 10 weken is en dan is het klaar. Bij sportschool ben ik gelijk jaar lid en dat vind ik nie nodig.

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb het gedaan na mijn bevalling, één kuur. Opzich goed bevallen maar dit resultaat had ik met gewoon sporten en gezond eten ook kunnen bereiken. De tussentijdse gesprekken en metingen waren voor mij niet extra motiverend, je moet het immers toch zelf doen ook al praat iemand als brugman...

Prijs? Heel duur! Ik geloof €450 voor één kuur van 10 weken maar dat weet ik niet zeker meer. En die centimeter garantie... Dat is 10cm op je hele lichaam, dat is niet moeilijk! Daar zat ik echt zo aan want ze meten heel veel delen van je lichaam.

Ik zou het niet herhalen. Het effect is ook niet blijvend uiteraard, je zult toch moeten blijven sporten en gezond eten. Een onderhouds abonnement bij Zlim kost ook een hoop! Naar mijn idee kun je beter gezond eten en een abbo op de sportschool nemen.

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Dank je wel voor je reactie!! Dat is inderdaad echt duur! Ik weet niet of ik het ervoor over heb. Dan wordt het denk ik iets anders.

Deel Deze Pagina