Hoi dames, Ik ben opzoek naar een hobby en ben eigelijk erg inspiratieloos op dit moment. Weet ook niet zo goed wat ik wil Daarom wil ik kijken wat jullie hobby's zijn om wat ideetjes op te doen en om het misschien ook wel te gaan doen
Ik ben gek op haken en taarten decoreren Verder ben ik gek op doe-het-zelf-projectjes en haal ik vaak inspiratie van internet. (zo zag ik ooit in een winkel een hele dure versie van een slutelrekje en besloot zelf zo iets na te maken van een oud vogelhuisje. Voorkant heb ik scharniertjes in gezet, binnenkant haakjes in gemaakt, oud stukkie behand er overheen geplakt, oude vogel sleutelhanger op t stokje gezet en voila! Een sleutelrekje voor een eurootje of 5 ipv 30 (!) en een middagje lekker bezig geweest )
Mijn hobby was altijd paardrijden, ik had ook een eigen paard. Helaas ben ik daar helemaal mee gestopt... Te druk!
Ik ben een oud poppenhuis aan het opknappen voor mijn dochter. Voor de rest hebik niet veel tijd voor een hobby
Ik had jarenlang tae-kwon-do als mijn grote hobby (internationaal enz). Helaas 6 jaar geleden stop moeten zetten vanwege 2 ongevallen. Nu heb ik nog 2 honden en wat pluimvee waar ik mijn hart in stort (bezig met een fokprogramma met het pluimvee)
Taarten en cupcakes decoreren. Ik maak meerdere dingen zoals: deur hangers van vilt of stof, zeepkettingen, memoborden, haarklipjes borden, telefoonhoesjes en zo kan ik nog wel even doorgaan
Het maken van baby spullen heb er samen met mijn zus ook een eigen bedrijfje in mag hier volgens mij de website niet plaatsen.
Handwerken Borduren, haken, patchwork zijn op dit moment favoriet ik kan me er helemaal in verliezen, maar wegleggen en later verder gaan kan prima (ideaal met kleine kinderen).