Ja lekker hè? daar zit ik nu mee opgescheept. Gelukkig is het al weer aan de beterende hand met mn keel en de koorts is weg, ik heb nog wel flinke hoofdpijn maar wat ik me afvroeg is wanneer zijn je klieren en nek weer 'normaal'? ik kan niet eens mn mond spoelen na t tandenpoetsen ofzo. T doet verrekte pijn dan en ook als ik t maar ff aantik. Wanneer word dit minder? En hoelang duurt t voordat ik helemáál weer op de been ben? Wie heeft dit ook gehad?
lekker dan zeg! ik hoop toch wel dat het donderdag over is en dat we er vanaf vrijdag een heel leuk en gezellig weekend van kunnen maken BETERSCHAP!
Ik heb dit de afgelopen week gehad. Ik heb van vorige week zondag tot gisteren op bed gelegen, en dat is echt NIKS voor mij. Ik ben nooit zo lang ziek, maar nu hadden ze me toch echt te grazen genomen. Koorts erbij...lekker hoor Ik had ook enorme keelpijn, hoofdpijn, pijn in mijn hele lichaam en vooral nek, pijn in mijn tanden, en pijn achter mijn ogen (een soort druk). Ik leef met je mee...
Ik heb het ook pas gehad. Ik voelde me zo enorm ellendig. En slikken is geen pretje. Ik heb volgens mij 4 dagen niet gegeten en amper gedronken. Na 1,5 week was ik weer op de been. Beterschap! Pim
sorry patricia, hoop dat jij het beter doet als ik, want ik ben er minimaal een keer per jaar 6 weken zoet mee. moet ik wel zeggen dat het begin het ergste is, en dat je dan eindeloos blijft zitten met een pijnlijke keel. heb er wel een speciaal kruidentheetje voor, en dat helpt wel goed. maar dit weekend kan je best wel feesten hoor, dan ziek je daarna weer verder oke
6? Nee toch? Ik heb nu nog iets last van mn keel, heb nu wel oorpijn bijgekregen en nog n stijve nek maar voor de rest gaat t al weer.
je moet wel flink slikken he! Dus veel drinken en dropjes zuigen! En heel erg goed je best doen om beter te worden!
ik had het alleen maar over dropjes en drinken, jij zoekt er gelijk meer achter dus wie is er hier de smeerpijp