Na 7 jaar vlo vrij heeft mijn hond vlooien. Wie weet waar ik beaphar kan kopen, kan dat ook in een supermarkt of een andere winkel die nu nog open is? Heb ook al omgevingsspray in huis gehaald, maar wil graag beide tegelijk gebruiken voor het beste resultaat. Wie helpt??
ik denk dat je dan toch echt naar de dieren speciaal zaak moet. je zou het kunnen proberen in de supermarkt maar denk niet dat ze het daar hebben. of een soort boerenbond. intratuin is volgens mij op zat wel geopend tot 18.00uur. daar hebben ze het volgens mij ook. succes
Heb ooit gehoord dat je je hond ook met verdund afwasmiddel kan wassen. Moet je niet te vaak doen natuurlijk, lijkt me niet al te goed voor de huid.
misschien morgen kijken of er een koopzondag in jou omgeving is misschien dat er wel een dierenwinkel of iets dergelijks open is die het verkoopt
sommig ah's hebben het ook in de winkel! Misschien een ander merk, maar het proberen waard om op zondag te regelen (als het vanavond niet gelukt is) er is vast wel een ah redelijk in de buurt open..