https://www.uitjekrant.nl/winter-efteling?utm_source=ad&utm_medium=atl&utm_content=redirect&utm_campaign=winter_efteling&ref=ad Als je via het AD je kaarten bestelt (lukt ook als je geen abonnee bent), kun je voor 18 naar de Efteling op 26 of 27 november. Het gaat op die dagen natuurlijk gru-we-lijk druk zijn, maar als je daarmee kunt leven, is dit een heel fijn prijsje natuurlijk ♥
bedankt voor je berichtje wij hebben net een dagje efteling gepalnd dat weekend. Weet alleen niet of ik hier zo vrolijk van word, iemand ervaring?
Wij hebben zelf ervaring, haha. Het is op die dagen écht heel erg druk. Soms zit er een dag tussen waarop het meevalt, maar dat is echt een toevalstreffer. Heb je jullie dag op de 26e of 27e gepland staan? Op de 26e mogen abonnees namelijk niet naar binnen. Op de 27e mogen abonnees wél naar binnen en het weekend daarna weer niet (en het weekend voor de 26e ook niet). Je kunt er dus van uitgaan dat het op de 27e nog véél drukker is dan op de 26e, omdat alle abonnees die alleen in het weekend kunnen gaan, de week ervoor én erna niet kunnen, dus dan allemaal maar op de 27e gaan. Je hebt deze weekenden in november en maart (en dit jaar dus ook een weekend in december), als het even kan, zou ik daar toch omheen plannen. Dan kun je waarschijnlijk veel meer uit je dag halen!
hu dat heb ik ook nooit geweten, als je dus een abonnement heb mag je bepaalde weekenden helemaal niet naar binnen ? We zitten nu te denken om maar een weekend eerder te gaan zondag 20 November. We wilden echt 27 November gaan met zijn 8 ivm 40jarig huwelijk. Ben iig blij dat jij dit berichtje plaatste nu kunnen we het nog veranderen
ik heb even op de site gekeken en op 20 novemebr staat ook een evenement, kan alleen niet vinden wat er dan is. zou het dan ook zo druk zijn ? volgende mogelijkheid is anders pas 11 december
Ik zou echt voor 11 december kiezen. Op 19, 20 en 26 november mogen abonnees inderdaad niet naar binnen en dat is altijd omdat ze dan een enorme drukte verwachten. Als abonnee krijg je die datums trouwens aan het begin van het nieuwe jaar al door en als je je abonnement afsluit, staat het ook in de voorwaarden. Ik vergeet het alleen nog steeds elk jaar weer Wij wilden de 19e gaan, maar helaas, dan mogen we niet Ik vind het ook jammer dat het elk jaar weer rond de verjaardag van onze zoon is. Met onze dochter kunnen we elk jaar op haar verjaardag of in het weekend daarna naar de Efteling om het te vieren, maar de weekenden rond de verjaardag van onze zoon, zijn altijd de weekenden met events. Maar goed, het is niet anders, gelukkig blijven er nog ruim 350 dagen over waarop het wel kan
Dankje wel ik ga het hier thuis even overleggen. Drukte daar stel ik me sowieso al wel op in als we naar de Efteling gaan Maar als we van te voren al weten dat het extra druk is dan maar wat later. Leuk een abonnement als je dichtbij woont wij hadden dat afgelopen jaar voor oud valkeveen klein familie park. Over 2 jaar gaat hier whitch world open ben heel benieuwd hoe dat word
De Rabobank heeft ook elk jaar zo'n actie van 18 Euro en geen parkeerkosten, maar dat is in maart. Inderdaad druk, maar nog wel te doen.
Dan is de dag via Post NL! Mega druk maar we gaan toch, dat is de enige optie om toch voor een leuke prijs naar de Efteling te kunnen voor ons. (13,50 incl 6 euro efteling shoptegoed en gratis parkeren)
Wij wonen niet echt in de buurt, maar vinden het zó heerlijk. Als je één keer per 2 maanden gaat, heb je het er al uit. Op de zaterdagen in de zomer zijn ze tot 00:00 open en wij zijn er 6 van de 9 zaterdagen geweest, afgelopen zomer. Voor ons echt een beetje vakantie, maar dan elke week 1 dag, haha. Voor degenen voor wie het financieel niet mogelijk is om de volle prijs te betalen; hou de Duitse Groupon eens in de gaten! Daar hebben ze 2 keer per jaar echt een superfijne actie waarbij de kaarten rond de 18 (voorjaar) en 15 (najaar) kosten. Die zijn dan zo'n 3 maanden geldig, dus dan kun je zelf bepalen wanneer je gaat. Vaak worden deze acties ook wel op ZP geplaatst, dus als je dit subforum volgt, komen ze vanzelf weer een keertje voorbij!
Ja joh! Grandioos!! Wij zijn de eerste x met ons zoontje gegaan toen hij 2,5 was en toen was er winter Efteling. Ik kan die dag niet anders omschrijven dan magisch! Wat heeft hij (en wij) genoten!! In elk sprookje helemaal opgaan, de droomvlucht, jokie/carnavalfesival, afsluiten met de aquanura, ik zou het zeker aanraden!! Wij zijn vorig jaar weer geweest en gaan nu over 2 en halve week eindelijk weer!!!