Ervaring zw&k zwangerschap test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cindii, Mar 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Nog maar een topic gestart met een vraag!

Ik zag net op de site dat ze uiterst gevoelige zwangerschas testen hadden die 6 dagen voor nod al gebruikt konden worden.. gevoeligheid: 10 mlU/ml iemand ervaring met deze midstream testen?

2. Zhilla

Zhilla Actief lid

Apr 2, 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Hoi Cindii,

Ik heb de uiterst gevoelige testen ook gebruikt 6 dagen voor NOD. In eerste instantie zag ik niks totdat ik na een paar minuten weer keek en toen zag ik een heeeeeel licht streepje. Twee dagen later nog een test en die was wel duidelijker. Je kan het altijd proberen, maar ik zou nog even wachten in ieder geval tot 4 of 3 dagen voor NOD. Dan zijn ze iets duidelijker.

Bij mij heeft hij wel gelijk gehad zie mijn banner :D

3. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ja ik zou zowiezo wachten tot 4dagen voor nod denk ik.. maar ik heb hier zown dure predictor vroege zwangerschap liggen en die kan pas vanaf 4 dagen voor nod volgens mij dus vond 6 dagen voor wel heel vroeg maar ja bij jou klopte hij dus wel haha daarom vraag ik hier ook om ervaringen kijken hoe de ervaringen verdeelt zijn.. weet ook dat het eigenlijk beter is om op nod of na nod te testen omdat er toch nog dingen mis kunnen gaan.. maar ja na anderhalf jaar bijna is de spaning toch wel hoog elke maand weer haha

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Als je in mijn album kijkt zie je op de laatste 2 foto's een foto met 2 testen de bovenste test is van zwanger en kids ( de gevoelige) en de onderste is van sensitest ... 5 dagen voor Nod met dezelfde urine

Heel duidelijk te zien dat de gewone sensitest een stukje duidelijker is dan de gevoelige van zwanger en kids

5. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    hippo dit zijn de dipsticks.. maar zoek eigenlijk ervaringen met de midstreams haha.. maar zie inderdaad dat die van sensitest duiderlijk is en dat was op 5 voor nod?

6. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring is dat de kv testen eerder duidelijkheid geven. Ik had ze ook al in huis van zw&k want daarvan vind ik de ovu-testjes heel goed en die van kv bijvoorbeeld weer helemaal niet.

Bij de zwangerschapstesten was kv net een paar daagjes eerder zichtbaar dan zw&k. Maar op zich had zw&k het wel goed. Geen vals positief ofzo.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female

Ooh sorry hahaha dat had ik er even niet uit begrepen my bad !

Dit was 9 dpo en 5 dagen voor Nod inderdaad

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb geen ervaring met de extra gevoelige midstream, maar wel met de gewone midstream van z&k en daar ben ik heel tevreden over.

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier erg tevreden. 5 dagen voor nod voor het eerst getest en Z&K midstream was al mooi positief. kruidvat veel vager.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees dat je een predictor hebt gekocht....jammer want dat is een *** test. Daar testen zelfs mannen posi mee..:(
    Dus tenzij je Eem duidelijk streepje krijgt ga niet te vroeg juichen als je een lichte streep hebt want die zijn vaak vals positief.

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Predictor is inderdaad echt NIET aan te raden...

Liefs,

12. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    haha maakt niet uit wel fijn om te weten hoe het met de dipsticks ervaren is hahaha

13. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond

ikm neem aan dat dit voor mij is haha..
    maar had de predictor al vorig jaar gekocht toen we bezig waren.. alleen kwam toen in het ziekenhuis met ontstoken eierstokken.. bij ronde 8 dus toen niet meer verder gegaan.

maar heb inderdaad veel nega ervaringen gelezen van de predictor maar ja het is ook zonde om hem niet te gebruiken maar zal die dan eerder op 2 voor nod gebruiken of misschien wel op nod als ik hem zou gebruiken

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja was voor jou bedoeld:D
    Ja weet wel dat als je lichte streepjes hebt dit vaak vals is;) wilde je gewoon even waarschuwen:D

15. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    haha ja had al enige ervaringen gelezen waarvan de meeste negatief ware..

toch bedankt dat je me even wou waarschuwe hahaha..
    heb van de week ook de kv2v5 gehaalt omdat ik daar alleen maar posi berichten over hoor.. maar ben ook benieuwd naar die zw&k extra gevoelige omdat die toch net iets eerder kunnen volgens de site hahaha

dus iemand toevallig nog ervaring met deze midstreams van zw&k extra gevoellige??

16. Cindii

Cindii Actief lid

Mar 28, 2012
    414
    0
    0
    helmond
    iemand nog ervaringen?

17. cindy19

cindy19 Lid

Feb 22, 2013
    20
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik vind ze enorm fijn van sensitest de midstream..

Share This Page