gistermorgen om 10 uur getest nog helemaal niks hele dag geen of weinig steken en zat te twijfelen of ik gisteravond nog zou testen maar had helemaal geen afscheiding/slijm dus niet getest om half 9 vanmorgen veel slijm en idd een smiley!! vanaf dag 13 vrijdag dus nu eindelijk positief omdat we gericht willen alleen op of dichtbij de eisprong dus niet ervoor of erna extra vroeg ik me af als we vanavond klussen ben ik dan op tijd?
Dacht tot 48 uur had ook niet het idee idd dat het gister positief kon zijn ivm afscheiding enzo anders had ik wel gisteravond nog getest nu was het gewoon dun en waterig maar heb het meestal 2 dgn de cb (staat in bijsluiter) geeft je 2 beste dagen aan dus nu dag 1 ? en zou ik morgen toch moeten testen voor 2e of hoeft dat niet nu hopen dat eenmalig klussen zo dichtbij of op eisprong genoeg is
48 uur kan ook... Weet het even nieteer Precies haha sorry Weet alleen wel dat je op tijd ben Je kan doortesten als je wil tot de smiley weerweg is maar t hoeft niet Is maar net wat je Zelf fijn vind Klus ze!
Inderdaad tussen 12 en 48 uur. En dan leeft je eitje ook nog wel eventjes dus je bent mooi op tijd nog. Succes
Dus als ik vanavond rond 22.00 ga klussen (hoop eerder dat t lukt) ben ik dus op tijd? ga dus zeker klussen
ben nu voor eerst bezig met ovu testen om me ei te kennen en lichaam vorige maand ook dag 15 en 16 veel slijm/afscheiding en steken dagen ervoor weinig tot niks nu gisterochtend 10 uur getest negatief hele dag eigenlijk geen slijm/afscheiding gezien daarom ook niet getest dus je slijm/afscheiding is dus de teken dat eisprong eraan komt? dus het maakt niet uit of ik gisteravond niet heb getest? dus dan moet ik rekenen vanaf half 9 vanmorgen met posi test?
Of je gister ook een positieve test zou hebben gehad zullen we helaas nooit weten, maar ik zou vanavond wel flink aan de bak gaan hahaha. Je slijmwaarneming, dus dat het echt rekbaar wordt heb je meestal net voor je eisprong. Is dus wel een goede indicator. Ik zou nu gewoon vanavond en het liefst morgen ook nog klussen en dan zou je goed moeten zitten.
als ei springt (dat heb ik nog nooit gevoeld) na de ei dan verdwijnt het slijm/afscheiding weer en steekjes als goed is