action test of kv 2v5??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nemo1984, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Aangezien ik mijn cyclus nog niet duidelijk heb, wil ik regelmatig gaan testen, als ik nl zwanger zou zijn, zsm naar gyn moet ivm moeilijkheden vorige zwangerschap. Nou lees ik zoveel verhalen over de testen..
    Dus ben gewoon nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn met de testen van action / kv 2v5

2. Happiest3

Happiest3 Lid

8 jul 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik altijd de kv 2v5 en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Schijnen gevoeliger te zijn dan die van de de Action

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

KV 2 voor 5 euro schijnt gevoeliger te zijn dan Action.

4. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Gebruik altijd action en ben er erg tevreden over!
    Goeie oploop als het goed zit en wit als er niks is.

Dit waren mijn action testjes 12 a 13 dpo en toen 2 dagen later en 3 dagen daar weer na.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,3 KB
      Weergaven:
      44
  5. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ik weet niet wanneer ik precies kan testen aangezien ik pas in ronde 1 zit. Aan mn lichaam te voelen en een standaard cyclus aan te houden zit ik vandaag op mijn ovu.
    Dus denk dat ik na 25 jan ga testen.. mits ik uiteraard ongi wordt haha

6. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik testte met kv en action op dezelfde dag en allebei positief.. De dag ervoor een negatieve test gehad, naar mijn idee zijn ze even goed! Veel zeggen dat kv gevoeliger is maar dat merk ik dus niet zo. Misschien gaf de action een iets lichter streepje, maar hey een streep is een streep :D Scheelt best veel qua prijs toch? Vooral als je regelmatig wil testen. Ik zou lekker voor action gaan!

7. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik heb hele goede ervaring met de action testen! Op 9 en 10 dpo al een lichte streep te zien die mooi op liep. Meteen een kv gekocht en die was spierwit! Ik was helemaal van slag omdat op dit forum voora word gezegd dat de kv testen gevoeliger zijn.

Bij mij was de action dus gevoeliger ;)

Heel veel succes!

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik zeg de action testen. Op de KV heb ik meerdere keren vage / valse streepjes gehad terwijl ik niet zwanger was en de action bleef dan gewoon wit. Action had een mooie streep toen ik zwanger bleek.

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik deel je mening, al vind ik de kv2v5 makkelijker kijken / turen haha..
    maar action heeft mij ook nog nooit vals blij gemaakt waar ik het idee heb dat kruidvat dit wel heeft gedaan.

10. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik heb vandaag action gekocht... gedaan maar kreeg helemaal niets geen streepje. Ga vanavond nog een keer proberen!

11. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Bedankt iedereen! Fijn om de ervaringen te horen! Ik ga van de week beginnen met kopen van de action test...
    En dan wachten op mijn nod!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mijn KV-testen waren al op dus daar heb ik alleen ervaring mee op negatief gebied. :p (Bleven wel altijd gewoon wit)

Met de action testen goede ervaring, of spierwit, of een mooie streep. :)

Deel Deze Pagina