Feb. Miskraam.. we waren zo blij en oh wat deed dat zeer. Ben niet meer op het forum geweest tot aan gister ik had zon leuk contact ik dacht ik moet wat van me laten horen en weer eens inloggen. Liever denk ik niet meer terug aan die miskraam (en eerdere miskramen en stop ik t weg... struisvogelpolitiek?!). Blij dat ik gister ben gekomen. in de tussentijd heb ik de evra pleister geplakt om bij te komen van het verlies. maar ik heb m halverwege ergens verwijders want werd er zo misselijk van! Geeeen idee van mn cyclus of waar ik sta... zegt mijn vriend gister: je wordt dik. (Ik 58 kilo en 1.78m voel me dus niet aangesproken) Hij zegt je bent zwanger. Komt met een clearblue thuis want hij weet t zeker. ik zeg nee moet ergens wel eens ongesteld gaan worden ofzo... OKEEE HALLO.. niks gemerkt??? Huh voel me niet zwanger... shock...... blij.. en wat gek precies na al die maanden dat ik dacht ik kan t forum wel weer een beetje aan... hihi
Thanks meiden!!! Ja super blij... maar tegelijkertijd weer heel erg bang... Dat t deze keer maar goed mag gaan......... duim duim duim
Oh Jaleisha, wat fijn dat je weer in verwachting bent! Van harte gefeliciteerd! Wat naar van je miskraam, veel sterkte. Hopelijk mag alles deze keer goed blijven gaan!
Wat naar van je miskraam, begrijpelijk dat je wat angstig bent.. maar gefeliciteerd hoor met deze mooie test en ik duim met je mee
Hallow dit is een geweldige verrassing wat een fantastisch nieuws En het is je zooo ontzettend gegund. Geniet van je zwangerschap.. En wat een ruwe bolster heb je in huis maar toch super lief dat ie een cb Meenam
Wauw wat leuk! En wat een verrassing voor je! Grappig dat je vriend het toch goed aanvoelt, haha. Gefeliciteerd en probeer ook te genieten!
Geweldig zo werden wij ook Verrast met ene zwangerschap ik had ook zo test vandaag echo gehad ben 5.2 zwanger
Gefeliciteerd jaleisha! Wat een ontzettend mooie verrassing. Ik ga voor je duimen dat het deze keer allemaal perfect verloopt en dat je lekker kan genieten!