hey meiden, Vanmorgen tijdens het auto rijden kreeg ik ineens een hele felle steek onderin mijn buik.. Alsof ik ongesteld moet worden, of een lichte wee.. zo voelde het. Nou zit ik terug te tellen en het is precies 6 dagen geleden dat ik mijn eisprong heb gehad. Kan dit nou een innesteling zijn of voel je dat niet? En mensen die het wel hebben gevoeld, wat voelde je precies? liefs kiss
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik na een dag of 6 a 7 na eisprong een soort van steek/tinteling die ging van mijn onderbuik naar mijn navel. Nu heb ik helemaal niets gevoeld.
ik voel nu lichte steekjes in mijn onderbuik (5 dagen na mijn eisprong) en mijn temp is gedaald van 36,90 naar 36,50.
mmm.... ik herken het wel een beetje.. heb het ook sinds mijn eisprong..steken, krampen in mijn buik en rug, inderdaad net of je ongesteld wordt... kan het in ieder geval niet herinneren van mijn eerste zwangerschap... hoop natuurlijk voor ons allemaal dat het raak is!! hahah
Kiss87: Lastig he die krampen, pijntjes, kwaaltjes. Onzeker gedoe. Je weet gewoon nog niet waar je aan toe bent. Ik hoop het alllerbeste voor je. Bij jou zijn het 6 dagen, dus heb je wel wat meer kans op innesteling. Zij van de Hoek: Een paar dagen geleden mijn eisprong gehad, maar ik heb steeds meer last van steken in mijn buik. De 19 en de 20e dag heb ik mijn ovulatie gehad. Ik zit nu op dag 23, en dan al steken??! Vind het allemaal maar eng hoor. Ik vrees het ergste, maar ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.
Ik heb nu echt constant steken, echt irri! echt onderin mijn buik, en het schiet af en toe naar mijn lies. Ik kan het me dus ook niet meer herinneren van mijn eerste zwangerschap. Maar de afgelopen maanden had ik dit in ieder geval niet! pas een paar dagen voor nod had ik toen last van mn onderbuik, een aankomende menstruatie dus.. Naja, ik moet gewoon afwachten... en dat is zoo erg!
ze zeggen dat een daling in temp dag 5 of 6 na je ovulatie kan wijzen op een innestelingsdip, maar ja het kan ook zijn van niet ...
ja, ik heb ook krampjes en steekjes...maar kan het me van mijn vorige zwangerschap helemaal niet herinneren...toen had ik niet eens in de gaten dat het zover was,...had er niet meer op gerekend in ronde 11..
Ik had bij mijn zoontje ook van die steekjes en nu heb ik dat weet. Maar we zitten pas in ronde 1 dus weet niet of ik het me nou inbeeld. Tis ook niet heel de tijd, maar wel na mn ei, dat voelde ik ook duidelijk! En zo nu en dan voel ik het nog steeds. Heb ook elke x van die zenuwgolven, kent iemand dat? Net of je iets spannends moet gaan doen, naar de tandarts ofzo ( dat vindt ik namelijk best spannend, haha) Denk dat iedereen zich onbewust zenuwachtig voelt, we willen het ook allemaal zo graag he! Afwachten dus nog even. Succes...
Ik wil ook zeker graag soetje, haha... Maar die zenwuachtige spanning herken ik niet, sorry. Maar ik heb net ook een topic aangemaakt in het symptomen gedeelte, want heb deze avond erg last van een opgeblazen gevoel... Het begon eigenlijk rond 5 uur toen ik uit mn werk kwam.. En heb een beetje gegeten rond hald 6.. En nu is het 11 uur en lijkt het niet meer weg te gaan! Heb vanmorgen nog ontlasting gehad, maar mn onderbuik zeurt, en het opgeblazen gevoel duwt gewoon tegen mn maag aan, waardoor ik ook misselijk ben geworden! Zou dit iets met zwanger zijn te maken kunnen hebben? Ik kan me wel herinneren van de zwangerschap bij mn zoontje dat ik vaak een opgeblazen gevoel had, maar dat was rond de 9e week en verder.. Mmmm spannend he die laatste week....
Het zou kunnen kiss, bij een 2e gaat het toch allemaal iets sneller zeggen ze, dus wie weet? Hoop t joh!! Succes
Hey soetje, dank je wel! Vandaag overdag niet veel "last" gehad van mn buik, maar vanavond wel weer! Niet meer echt opgeblazen gevoel, maar meer iets in mn onderbuik.. Alsof er constand een zeurderig gevoel aanwezig is, heel gek. Of mn darmen zijn echt helemaal van streek, dat ik daar zo'n last van heb.. of ik ben zwanger.. Al lijkt het me wel wat vroeg als ik dat nu al zou kunnen voelen! Oohhh kan echt niet meer wachten,grrrr... haha en hoe is het bij jou?
had ik ook, bleek innestelingsdip!!! Is overigens nog wel een paar dagen lichtelijk blijven steken en gaan zeuren. Ook nu steekt het af en toe nog.. terwijl ik nu een paar dagen weet dat ik zwanger ben.
Ik voelde hetzelfde vanaf de innesteling en dat heeft geduurd tot mn NOD. Heel aanwezig gevoel maar anders dan krampen van je ongi. Ik wist toen dat het anders was en zo'n vermoeden wat bleek te kloppen. Overigens heb ik 4 dagen na die innesteling (dus vanaf die steekjes en dat zeurderige gevoel) licht positief getest met KV 2 voor 5
Die zenuwgolven herken ik ook! Ze komen zomaar op en gaan ook zomaar weer weg... maar denk dat dat echt komt doordat ik het gewoon spannend vind, haha! En nog even over een innestelingsdip: had 2 maanden terug een hele mooie dip in mn temp maar was echt niet zwanger
Hier gaat t nog steeds goed, nog steeds van die steekjes zo af en toe en die zenuwgolven zou zo ie zo wel tot dinsdag aan blijven houden,haha!! En jij Kiss, ook nog steekjes??? Ben echt benieuwd!! Hou me op de hoogte!
Lady K, gefeliciteerd! Zo vroeg al positieve test, oohhh dat maakt me nog gekker, haha! Zit er nu ook aan te denken om een test te halen! en dan maandag testen ofzo.. maar weet niet of ik dat durf hoor! Soetje, oohh jij kan gewoon over 4 dagen al testen, spannend! Ga je dan ook testen of eerder of later? Je laat het me wel weten toch? Ik heb ook nog steeds een "zere" onderbuik.. vandaag voornamelijk overdag last van gehad.. Tijdens het wandelen moest ik af en toe echt stil staan vanwege steekjes in mijn rechter lies, irritand en pijnlijk.. En nog steeds een zeur gevoel in mn onderbuik, ook als ik nies of hoest.. Op het moment weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben, maar dat dacht ik in de 1e ronde ook.. 2e & 3e ronde trouwens absoluut niet. nog 7 dagen...
Ik had het ook, heb echt krom gestaan zo'n steek in mn buik - voelde als hele heftige darmkrampen. Duurde iets van een kwartier en toen was het over. Ik had het alleen wel heel snel, al 3/4 dagen na mn eisprong (achteraf) maar het resultaat is wel dat we volgende maand een kindje verwachten