we willen dolgraag voor een 2de gaan, mijn man is al helemaal overtuigd. En liever vandaag nog als morgen. ik wil ook wel een 2de maar niet nu, maar misschien wel volgend jaar of het jaar daarop of het jaar daarop. ik wil wel maar durf niet. komt gewoon door de financiele situatie waar we inzitten. we hebben het niet breed, maar kunnen rondkomen en houden wat over. We hebben lopen rekenen en een 2de zou ook wel kunnen. maar ik durf het niet. Wat nou als de situatie verslechterd? weet niet wat ik meot doen mijn gevoel zegt ja en nee
Jeetje lastig, maar ik denk toch dat je er met alle volle 100% achter moet staan. Heb je ook geen uitzicht op een beter financieel plaatje in de toekomst? Dat je het dan misschien wel wat makkelijker gaat redden.
Mijn vraag: is je gedachtengang "redelijk"? Met andere woorden: is het zo somber als je denkt? Qua uitzet etc. heb je vast veel nog en anders is dat voor een prikkie op de kop te tikken... Wat zijn de financiële meevallertjes (toeslagen, kinderbijslag) met 2 kids... Hoe lang zal het duren voor je zwanger bent... Ik denk dat het misschien minder somber is dan het lijkt..? In elk geval: niet alles is te plannen en weet je, met 2 kids kan het ook prima - vooral genieten van het leven en elkaar