Dames, ik heb even jullie (nuchtere) inzichten nodig. Vorige week donderdag (5 maart) netjes op tijd ongesteld geworden. Een dag of 4 normaal bloedverlies gehad, eindigend op dag 5 met nog wat bruinverlies. Vanaf dag 3 begon rugpijn. Overdag valt het wel mee, maar tegen eind van de dag vrij pittig. Op cd 6 had ik ineens weer rood bloedverlies. Helder rood, niet gemengd met slijm en alleen bij afvegen na toilet bezoek. Nu op cd 8 nog steeds druppels helder rood bloedverlies bij afvegen. En nog steeds die rugpijn. (Voelt als menstruatie rugpijn) Ik gebruik tarwekiemolie en las dat dat wel voor tussentijdse bloedingen kan zorgen, dus daar ben ik sinds vandaag maar even mee gestopt. Vanmiddag op advies van zus een zwangerschapstest gedaan. Kv2v5. Binnen 20 minuten verscheen er een vaag streepje. Ik geloof er weinig van, en denk een vals lijntje. Ik heb er dus even wat water in laten lopen. Streepje staat er nog.. Wat zou die bloeding kunnen zijn? Geknapt adertje door verbeterde doorbloeding door tarwekiemolie? Hoort een vals lijntje weg te gaan als je wat water op de test laat druppen?
Heb je een foto van de test? Soms blijven valse streepjes staan, en indrogers willen door t water nog weleens weggespoelt worden...
Ik zal hem proberen te uploaden. Ben bang dat je het streepje dat niet meer ziet. Ik ga gewoon uit van een vals lijntje trouwens hoor!
het streepje is inderdaad niet te zien zo ! Lastig om dan te bepalen of het een indroger is . Wel vreemd inderdaad dat je na menstruatie weer opnieuw wat bloed verliest ? Geen gemeenschap gehad ? Adertje geraakt ? Ik heb ook geen idee maar tarwekiemolie was het voor mij ook niet ! Altijd keurig positieve ovulatietest op dag 14 die kwam de ronde met TWK op dag 10 normaal op dag 28 menstruatie toen ineens op dag 24 hierna ook gelijk ermee gestopt . Misschien dat het aan de tarwekiemolie ligt en je lichaam een beetje van slag is ? Succes ig X x
Een indroger is het niet, want hij stond er al voor de test opgedroogd is. Dus het zal een vals streepje zijn. Hetgene waar ik vooral me zorgen om maak is het bloedverlies. We hebben niet gevreeeen, aangezien het bloedverlies gelijk weer begon na mijn menstruatie. Ik dacht eerst misschien door 'de grote boodschap' op de wc. Maar ik heb het ook als ik alleen heb geplast. Ik zie het gewoon een paar dagen aan. Als het na het weekend nog niet over is, bel ik de HA wel even. En ik stop dus even met de tarwekiemolie.
Meid! Erg verwarrend weer hé.. Ik zie heeeel in de verte wel iets op je test.. Hoe en wat durf ik je niet te vertellen.. Kan wel gaan roepen wat ik denk maar daar heb je ook weinig aan.. Succes meid.. Heb je vandaag nogmaals getest?
Ja. Heb wel getest. Negatief. Maar daar ging ik al vanuit, dus is geen teleurstelling ofzo. Bloedverlies is er wel nog steeds. 1 - 2 drupjes op papier bij het afvegen. Het wordt niet erger gelukkig, maar zou toch wel willen dat het ophoudt. Als het maandag er nog is bel ik de ha..
Ik heb een beetje hetzelfde als jij (bij mij is het niet helder rood, meer bruine afscheiding wat niet ophoudt)! Ben dus benieuwd naar je verdere verhaal succes!
Ik durf voorzichtig te denken dat het bloeden is gestopt. Vandaag nog geen bloed gezien bij het vegen... Maar ik ben pas gerustgesteld als het over 2/3 dagen nog steeds weg is.
Ik heb nog steeds bruin bloed/slijmverlies.. Is nu dus al 1,5 week.. Raar hoor.. Vorige cyclus had ik dit vanaf mijn eisprong, deze cyclus vanaf mijn 'menstruatie'. Afgelopen dinsdag nog getest, maar was negatief, dus wil niet nog een keer testen.. Mijn temperatuur blijft verhoogd en mijn baarmoedermond zit nog steeds hoog en lijkt wat gekanteld.. Gek hoor.. Wat er nu toch aan de hand is Ben dinsdag nog bij de fertiliteitsarts geweest (alleen uitslagen van bloedonderzoek doorgenomen, alles was ok) dus wil niet direct alweer aan de bel trekken... Ga jij nog wel langs de HA scarlet?
Gisteravond (zelfs na het vrijen) en vanmorgen geen bloedverlies meer! Pfoe ben wel opgelucht nu. Ik denk dus dat het toch door de tarwekiemolie kwam.. Die laat ik voorlopig even staan, en dan maar voorzichtig weer eens proberen Ik ga nu niet maar naar de huisarts ZaZaM.. Hoe gaat het met jou?
Nog steeds bruine afscheiding.. Voor de zekerheid toch nog een testje gedaan, maar is toch echt negatief (word er nog arm van joh haha duur grapje, zwanger worden....). Njah, afwachten dus maar of ik een goede eisprong heb deze maand.. Hopelijk houdt het gauw op, want dit is niks.. Fijn voor jou dat het opgehouden is! Hopelijk blijft het zo!