Ervaring zwanger worden met Utrogestan

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luna86, Jan 15, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,892
    9,666
    113
    Female
    Hier ook als je bij een verse TP positief test, stoppen met 4 weken en bij een cryo doorgaan tot 12 weken.
    Vind je een beetje bot overkomen, maar dat zullen de hormonsters wel zijn hoop ik.

Dalysa likes this.
  2. Maris80

Maris80 Actief lid

Oct 23, 2012
    214
    254
    63
    Female
    @Luna86 uhmm ik ben al 2,5 jaar bezig met kindjes krijgen. Ben vervroegd in de overgang dus ik weet waar ik het over heb. ;)

@JosjeM sorry als ik bot overkom ben zo bedoel ik het uiteraard niet. Ben alleen bezorgd dat vrouwen zonder recept utro of andere medicijnen gaan gebruiken. Een gyn heeft er voor geleerd ;) de hoeveel heid utro en hoe lang je het moet gebruiken hangt echt af van je behandeling en waarvoor je het moet gebruiken. Ik zelf gebruik 1200mg utro per dag.
    Je medische achtergrond is zoooo belangrijk dus meiden ga niet op eigen houtje utro online bestellen maar vraag het aan je gyn!! Je weet nooit wat voor spul je krijgt als je het online koopt!

JosjeM likes this.
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,892
    9,666
    113
    Female
    Oké, opgeklaard dan :)

4. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,875
    9,386
    113
    Gelderland
    @Maris80 ik zeg nergens dat je er geen ervaring mee hebt toch? Ik vind dat ik dit kan proberen omdat we verder geen behandelplan meer hebben. Mijn gyn zegt dat de waarde van mijn progesteron goed is terwijl hij op de ondergrens zit. En na gebruik van de utro is het bruin/bloed verlies weg gebleven.

Ik ben het met je eens dat je het niet zomaar moet gaan gebruiken, zonder te weten wat je waardes zijn of überhaupt net bezig bent met je kinderwens.

5. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Beetje dom om te zeggen dat het flauwekul is. Ik zeg duidelijk hoe het in MIJN situatie was bij MIJN ziekenhuis met MIJN fertiliteitstraject. Gezien jij daar niet bij bent geweest, kun jij niet oordelen over de waarheid daarvan lijkt mij. Dus hou je geflauwekul maar mooi bij je.

stiertje88 likes this.

Share This Page