Niet ongesteld in stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Velien, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velien

Velien Lid

15 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Vorige week zaterdag heb ik mijn laatste pil gehad voor de stopweek, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Woensdag had ik een rare kleur ontlasting en donderdag diarree. Kan ik zwanger zijn?? Moet ik vandaag gewoon mijn eerste pil weer nemen? Groetjes

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Slik je de pil door ??
    Toen ik telkens doorslikte (3 strippen) werd ik ook niet ongesteld in de stopweek.

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    rogiluli, als je de pil doorslikt, slik je hem toch in je stopweek door? dan is het toch logies dat je niet ongi wordt?!?

velien, ik heb het ook gehad toen ik de pil slikte, ik slikte nooit de pil door, en werd ineens niet meer ongesteld, testen negatief bij na vraag aan mijn ha bleek dat het door de pil kwam dat ik niet meer ongesteld werd.....
    maar als je het niet vertrouwd doe je toch gewoon even een zwangerschapstest weet je het meteen

4. Alita

Alita Niet meer actief

hoelang slik je deze pil al?

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik heb het met mijn vorige pil ook een aantal keer gehad dat ik in de stopweek niet ongesteld werd.
    Ik had geen vriend nu nog niet overgens maar goed ik wist dus dat ik onmogelijk zwanger kon zijn.
    Na overleg met de ha over gegaan op een andere pil want volgens haar werkte deze niet meer naar behoren bij mij.
    Sindsdien gewoon ongesteld in stopweek.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Nee wat ik bedoel is dat ik 3 strippen doorslik zonder stopweken en daarna een stopweek inlas. en in die stopweek word ik niet ongi.
    Ben sinds juni al niet meer ongi geweest.

7. Velien

Velien Lid

15 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. nee ik slik de pil niet door. Dit is de eerste keer dat ik niet ongesteld ben deze hele week. De vorige stopweek was ik pas op donderdag ongesteld, terwijl ik normaal de volgende middag of die dag er na al ongesteld ben. moet ik nu wel de pil gaan slikken vanavond of morgen een testje halen en als blijkt dat ik niet zwanger ben dan morgen avond de pil slikken....

8. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    OH ZOOOO ik las het en snapt je ff niet goed:) sorrry

9. Alita

Alita Niet meer actief

maar hoelang slik je m nu dan al?

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het gebeurt wel vaker dat vrouwen op een bepaald moment niet ongesteld worden in hun stopweek. 1 keer is niet erg, wanneer het vaker voorkomt is het verstandig eens met je HA te gaan babbelen.

Je kunt jezelf de volgende vragen stellen:
    1/ Heb je de pil alle dagen "goed" geslikt?
    2/ Heb je binnen drie uur na inname van een pil overgegeven of heb je diarree gehad?
    3/ Heb je daarna onveilige sex gehad?

Is je antwoord Ja, Nee, Nee, dan mag je er wel van uitgaan dat je niet zwanger bent.
    Ook bij Ja, Nee, Ja mag je er toch wel vanuit gaan dat je beschermd bent geweest.

Dus je had gisteren gewoon kunnen beginnen met de nieuwe strip.

Deel Deze Pagina