dames, ik zat op de bank ,wild wat van tafel pakje dus buigte voorover.... ik kreeg me toch een scherpe steek...Onder mijn navel.het was net of er iets in de weg zat,of ik niet verder kan.herkenbaar voor iemand?zou toch niet de baby dubbelgevouwen hebben groet kaatje
Hier doet tegenwoordig alles zeer als ik voorover buig op zich normaal hoor, je buikspieren en banden veranderen allemaal.
Ik heb t ook wel eens, ook soms boven de navel.maar dat lijkt mij ook meer de buikspieren. Onder de navel zou idd ook een buikspieren kunnen zijn. Maar heb t ook wel eens aangegeven en de banden lopen tot bovenaan de baarmoeder. Maar als je het niet vertrouwd kun je het best contact opnemen met de verloskundige.
Hoe denk je precies dat dat baby dubbel vouwen in zn werk gaat? Hij zit in een zak vruchtwater. Druk op water zorgt dat iets weggeduwd wordt. Dubbel vouwen kan dus niet zomaar. Het is waarschijnlijk bandenpijn door de beweging en wat in de weg zet was je buik/baarmoeder aangezien deze groter wordt. Volgende keer minder snel naar voren en je benen uit elkaar zodat je buik er tussen valt.