Dames, Even een vraag.... De laatste controle was mijn bloeddruk goed. Heb wel een briefje meegekregen van de VK met klachten hoge bloeddruk... Nu heb ik sinds twee dagen wat hoofdpijn en zwaar hoofd. Als ik een paracetamol in neem dan trekt het meestal wel weg. Ik heb verder geen klachten (naar mijn weten) van het lijstje maar alleen het hoofdpijn. Morgen heb ik weer controle bij de VK zeggen jullie toch even bellen of gewoon morgen op de controle ter sprake brengen?
De hoofdpijn die ik had/heb bij hoge bloeddruk gaat niet weg van een paracetamol. Moest van zowel de vk als gyn. een spiegel opbouwen met 3/4 x 2 paracetamol per dag. En dan heb ik nog steeds hoofdpijn. Maar als jij het niet vertrouwd moet je bellen. Jij kunt het het beste aanvoelen. Je vk zal dan zelf wel aangeven of je vandaag even extra langs moet komen.
Zoals daar als zei hoofdpijn door de hb kon ik ook geen pillen tegen slikken , ik ben geen arts maar bij extreme hb komen vaak wel ander klachten kijken ook . Ik zou tot morgen wachten denk ik , maat volg je gevoel hierin
De hoofdpijnen die ik had toen ik een hoge bloeddruk had, konden niet weg met paracetamol! Wat heeft de VK vandaag gezegd?