Wat is jullie ervaring met de ovulatietesten en zwangerschapstesten van zwanger en kids? en welke hebben jullie dan precies? ik twijfel tussen deze of sensitest te bestellen straks.
Ik heb ook de dipstick versie van zwanger en kids. Erg fijn vind ik, duidelijke piek, en niet duur. Had zelf het pakket van 40 St. Volgens mij met 6 ultra gevoelige zw testen gratis.. Voor 30 euro volgens mij en kun je meerdere maanden (hopelijk niet nodig) mee doen.. succes!!
ik gebruik ook de dipstick ovulatietesten van zw&k, ze bevallen mij goed! al raakte ik de 1e keer wel gefrustreerd er kwam maar geen streep maar toen dag voor ie positief werd stond er opeens een duidelijk zichtbare, weliswaar lichte, streep en toen ie positief was knalde hij er echt vanaf! dus uiteindelijk tot mn lh piek kunnen vinden zwschapstesten nog geen ervaring mee, heb ze wel liggen (voordeelpakket), maar heb al wel vaker gehoord dat ze toch minder gevoelig zijn dan de kv 2v5 succes!
Ik ben er erg tevreden mee. Altijd mijn piek mee kunnen vinden. Ook wel eens sensitest gebruikt, maar vind de testen (dipsticks gebruik ik) echt duidelijker dan de testen van sensitest.
heb ze nog even vergeleken met die van sensitest, maar de van zwanger en kids zijn toch voordeliger en hoor er toch veel positieve verhalen over. Hoe ervaren jullie de zwangerschapstesten van dit merk, ben alleen bekend met kv 2v5.
Ik had de gewone dipsticks, staat dan bij vanaf 4 dagen voor nod, 20 mlu geloof ik. Testte 5/6 dagen voor nod positief ermee! Ik zou ze aanraden, super goedkoop en erg gevoelig! Kruidvat 2v5 raad ik ook aan, vind het de twee beste testen!