hoe bevallen de testen van zwanger en kids?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margha, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Wat is jullie ervaring met de ovulatietesten en zwangerschapstesten van zwanger en kids?
    en welke hebben jullie dan precies?
    ik twijfel tussen deze of sensitest te bestellen straks.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb ook de dipstick versie van zwanger en kids. Erg fijn vind ik, duidelijke piek, en niet duur. Had zelf het pakket van 40 St. Volgens mij met 6 ultra gevoelige zw testen gratis.. Voor 30 euro volgens mij en kun je meerdere maanden (hopelijk niet nodig) mee doen.. :) succes!!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik gebruik ook de dipstick ovulatietesten van zw&k, ze bevallen mij goed! al raakte ik de 1e keer wel gefrustreerd :D er kwam maar geen streep ;)
    maar toen dag voor ie positief werd stond er opeens een duidelijk zichtbare, weliswaar lichte, streep
    en toen ie positief was knalde hij er echt vanaf!
    dus uiteindelijk tot mn lh piek kunnen vinden :)

zwschapstesten nog geen ervaring mee, heb ze wel liggen (voordeelpakket), maar heb al wel vaker gehoord dat ze toch minder gevoelig zijn dan de kv 2v5

succes!

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er erg tevreden mee. Altijd mijn piek mee kunnen vinden. Ook wel eens sensitest gebruikt, maar vind de testen (dipsticks gebruik ik) echt duidelijker dan de testen van sensitest.

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zie net in een topic hier dat de laatste zending wat tegen valt.

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Bij mij werkten ze perfect, zie banner :)

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ovutesten staan bij mij op nummer 1. ;)

Zwangerschapstesten hoop ik snel te mogen proberen. :D

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    heb ze nog even vergeleken met die van sensitest, maar de van zwanger en kids zijn toch voordeliger en hoor er toch veel positieve verhalen over.

Hoe ervaren jullie de zwangerschapstesten van dit merk,
    ben alleen bekend met kv 2v5.

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik had de gewone dipsticks, staat dan bij vanaf 4 dagen voor nod, 20 mlu geloof ik. Testte 5/6 dagen voor nod positief ermee! Ik zou ze aanraden, super goedkoop en erg gevoelig! Kruidvat 2v5 raad ik ook aan, vind het de twee beste testen!

Deel Deze Pagina