Ik weet niet of het hier goed staat, maar kan wel even wat hulp/advies gebruiken. Onze eerste icsi leverde geen bevruchtingen op. De 2e,3e en 4e wel. Geen cryos. Ik ben van de laatste 3 icsi's zwanger geworden, maar telkens snel bloedverlies na 2 weken. Vroege miskramen dus. Nu heb ik gisteren na onze 6e iui-d positief gestest. Vanmorgen opnieiw getest, streepje was al lichter. Mijn borsten zijn enorm gespannen en mijn buik rommelt enorm. Gisteren wat gekke steekjes rond mijn vagina en baarmoeder? gehad. Ik ga dadelijk met het ziekenhuis bellen voor een bloedtest, maar heb vanacht er niet van kunnen slapen. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Weet ook niet hoe je je voelt als je (net) zwanger bent omdat ik de vorige keren zo snel bloedverlies kreeg en me ook geen 1 keer zwanger heb gevoeld. Heeft iemand tips/ advies/herkenning?
Geen tips want ik heb geen ervaring, maar wilde je even een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte in deze spannende tijd.
Dank je! Ik krijg vanmiddag de uitslag van het bloedprikken. Ben super zenuwachtig, kan alle kanten op gaan.