Zwanger maar onzeker na miskramen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rizzoli, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik weet niet of het hier goed staat, maar kan wel even wat hulp/advies gebruiken.

Onze eerste icsi leverde geen bevruchtingen op. De 2e,3e en 4e wel. Geen cryos. Ik ben van de laatste 3 icsi's zwanger geworden, maar telkens snel bloedverlies na 2 weken. Vroege miskramen dus.

Nu heb ik gisteren na onze 6e iui-d positief gestest. Vanmorgen opnieiw getest, streepje was al lichter. Mijn borsten zijn enorm gespannen en mijn buik rommelt enorm. Gisteren wat gekke steekjes rond mijn vagina en baarmoeder? gehad.

Ik ga dadelijk met het ziekenhuis bellen voor een bloedtest, maar heb vanacht er niet van kunnen slapen. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat.
    Weet ook niet hoe je je voelt als je (net) zwanger bent omdat ik de vorige keren zo snel bloedverlies kreeg en me ook geen 1 keer zwanger heb gevoeld.

Heeft iemand tips/ advies/herkenning?

2. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen tips want ik heb geen ervaring, maar wilde je even een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte in deze spannende tijd.

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dank je! Ik krijg vanmiddag de uitslag van het bloedprikken. Ben super zenuwachtig, kan alle kanten op gaan.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Laat maar, ook deze wordt een miskraam. Hcg 6,8

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    jeetje meis, wat heftig. Vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina