Ik heb die pil 5 jaar geslikt en werd na het stoppen meteen ongesteld maar de eerste cyclus na de pil was wel 33 dagen ipv 28 en daarna was het gewoon steeds 28 dagen.
Ik heb ook weinig problemen gehad met ontwenningsverschijnselen toen ik stopte met deze pil. Na 2 en halve maand was ik zwanger! Dus lang heb ik niet hoeven wachten... Ben van plan omdeze pil straks ook gewoon weer te gebruiken. Greetz
ik heb zelf 6 jaar microgynon geslikt.en ik heb meteen een nette cyclus van 28 dagen.alleen ik heb wel last van het ontpillen maar dat is bij iedereen anders.op naar ronde 2 hihihi
mijn cyclus was ook direct weer normaal en ik was na 1 ongesteldheid gelijk zwanger. ik heb hem denk ik ook een jaar of 7 geslikt. nooit problemen mee gehad ook.,
Ook ik heb de pil Microgynon 30 geslikt, vanaf mijn 15e, dus slik...12 jaar (wat gaat de tijd toch snel). In juli heb ik de laatste pil geslikt, daarna een cyclus van 34 dagen en daarna een cyclus van 27 dagen en daarna.....ZWANGER! Ik heb verder nergens last van gehad na het stoppen van de pil, alleen puistjes in gezicht en bovenaan mijn rug. Succes verder! XXX
hoi! ik kan nog niet helemaal mee praten met jullie want ben pas net gestopt... Maar ik slik de pil al vanaf mijn 13e dat is nu ....12 jaar...pff wat lang zeg! En altijd M30 gehad! Ik houd jullie op de hoogte.. En moet zeggen... vind het super leuk hier.. Groetjes Wendy
Hoi hoi, ik heb deze pil 11 jaar geslikt en ben na het stoppen ermee, gelijk zwanger geraakt! Dat is dus ook gewoon mogelijk! Succes
Hai Ik heb deze pil ook bijna 10 jaar geslikt en ben net sinds gisteren ongi. Gelijk een keurige cyclus van 28 dagen!
hoi ik heb de microgynon 30 ook bijna 10 gebruikt en sinds aug gestopt. cyclus 30 en 25 dagen.. geen last van kwalen ed. nu hopen dat ook wij snel een kindje mogen verwachten
17 jaar geslikt en toen ik stopte gewoon netjes om de 28 dgn Omdat ik hoorde dat de hormonen een jaar nodig hadden om uit je lichaam te gaan (?) ben ik gestopt maar na 3 maanden gewone cyclus en geen klachten de condooms vaarwel gezegd. Binnen 4 maanden ZWANGER!
Ik heb deze pil ongeveer 9 jaar geslikt. Ben sinds een maand gestopt en weet nog niet of ik regelmatig ben of niet. Ik zou eigenlijk (als ik uitga van een cyclus van 28 dagen net als voor de pil) gisteren ongi moeten worden. Maar nog niks, dusssss.... of het moet nog wat op gang komen allemaal of ik ben zwanger..... Groetjes Miep
Ik heb deze pil ook geslikt, maar zit gelijk in een keurig ritme van 28 dagen dus heb niet te klagen daarover. Zit nu in ronde drie dus hoop dat 3x scheepsrecht deze keer opgaat!
Hoi Ik heb verschillende soorten pil gehad, maar de laatste paar jaren m30 gebruikt, vrijwel direct na het stoppen een regelmatige cyclus maar helaas nog niet zwanger (geweest) en zit nu in ronde 12. Voor mij geen pil mee want voel me zo veel beter zonder pil! Zelf mn man valt het op dat ik beter in mn vel zit dan toen ik me pil nog wel slikte. Dus als ik ooit nog zwanger raak kijk ik daarna wel hoe en wat. Heb trouwens wel enorme buikpijn tijdens mn ongi dat heb ik in die jaren echt niet gemist. Maar ja je moet er wat voor over hebben natuurlijk Liefs ikke
Ik heb hem 13 jaar geslikt, na het stoppen gelijk een regelmatige cyclus (tussen 25-28 dagen) en binnen een aantal ronde's zwanger. Ik ben hem nu ook weer gaan slikken..
ik slik al heel lang de microgynon en ben ooit eens gestopt met de pil toen had ik hem 4 jaar denk ik en toen duurde het heel lang voordat ik een normale cyclus had. de eerste keer duurde de cyclus iets van 58 dagen en daarna ook best lang pas na de 3e keer werd het iets regelmatiger (ongeveer 28 dagen).