Sommigen van jullie zijn lekker snel zwanger geraakt. Hoop dat dat bij mij ook het geval zal zijn. Heb deze pil 10 jaar geslikt. Heb 29 november de laatste pil geslikt.
Ik maak ook gebruik van deze pil. Vandaag de laatste en dan stop ik er ook mee. In totaal bijna 3 jaar geslikt. Maar wil toch een paar maandjes ontpillen
Ik had 2 januari mijn NOD. Helaas nog steeds niets. Zit nu dus op dag 31. Hoop echt dat de snel komen.
Ik heb microgynon 5 jaar geslikt, ben in september gestopt en in november was ik zwanger. Wel hele onregelmatige cyclus tot die tijd.
ik heb 5 jaar de pil mycroginon gebruikt en ben in augustus 2006 gestopt. had meteen een normale cyclus de 1e 3 van 26 dagen en de laatste 2 waren 31 dagen! ik had last van gevoelige borsten misselijkheid en hoofdpijn kan ontpillen zijn geweest! ik heb nu de 21e mijn ei als het goed is dus.....wij klussen gewoon lekker verder! xxx dani
ik slik een nog zwaardere microgynon. Me moeder zei dat ik die maar moest nemen want die werkte bij haar ook goed. Vraag me nu alleen wel af of het wel een goede keus was als ik het hier zo lees als jullie al moeite hebben met de microgynon 30. Ik ben nu zo'n 5 jaar aan de pil omdat ik een vriendje had en moeder het wel makkelijk vond om de pil te geven ipv condooms want ja de pil werd vergoed en condooms niet :S (gedachte van me moeder) Ik hoop in ieder geval dat ik gewoon een normale cyclus krijg.
@Wendiej: normaal gesproken beslist de huisarts toch welke pil je krijgt? Tenminste bij mij was dat wel zo. Op basis van je gewicht enz...
ja dat is ook zo. Ik kreeg ook eerst de microgynon 30 maar toen heeft me moeder toen die tijd tegen de huisarts verteld dat die pil niet werkte. Waar ze dat op basseerde weet ik ook niet!
Ik heb die pil ook geslikt en ook corect geslikt en ben door die pil heen zwanger geworden. maar het kindje is zeer gewenst ondanks mijn leeftijd!
ik slikte deze ook. ben nu mijn 1e maand zonder pil bezig. dus kan jullie nog niks zeggen. hoor wel veel berichten dat mensen snel zwanger waren en niet hoefde te ontpillen. ik hoop dat het mij ook gegund is..
hoi ik heb ik denk 3 of 4 jaar de microgynon30 geslikt. ik ben er nu de 1e maand mee gestopt. ik ben nu sinds afgelopen zaterdag dat ik bruine afscheiding heb. vandaag had ik een enkel druppeltje bloed. kan het zijn dat het hier bij blijft? of komt er nu nog veel meer? en van welke dag moet ik uit gaan. afgelopen zaterdag? of juist vandaag?
ik gebruik al vanaf mn 15de deze pil. ben nu 27... hij bevalt mij prima! geen bijwerkingen/klachten ect... ben ook vrij kort ongesteld, 1 dag wat erger de 2de dag minder en de 3de dag bijna niet meer...en heb ook nooit last van kwaaltjes zoals buikpijn... ik ben ook heel snel zwanger geraakt, maar of dit alles met de pil te maken heeft? daar durf ik geen uitspraak over te doen...
hey ik heb ook M30 geslikt, 7 jaar vooral omdat ik onregelmatig ong. was. Ben nu sinds 27 dec gestopt. eerste ronde 11 dgn, en nu met de 2e ronde bezig. Zit nu op de 28e dag. dus of tie bij mij uiteindelijk regelmatig is...
gebruikte d epil vanaf mijn 18e en meteen na stoppen gelijk zwanger. nu na bevalling meteen weer begonnen en het gaat nu goed. alleen zo misselijk nog (schijnt de hormonen te zijn)pfffffffff
ik heb de M30 7 jaar geslikt, ben er januari 2006 mee gestopt, en was in maart/april al zwanger, was in totaal nog maar 2 keer ongi geweest, had een cyclus van 26 dagen. patricia
ik heb de microgynon 30 ongeveer 5 jaar geslikt... de eerste 2 cyclussen waren netjes 28/29 dagen maar zit nu steeds op de 42..? terwijl t voor de pil altijd 28 dagen stipt was... maar of dit ook door de pil komt ? geen idee xxxx rissie